Long Time No Seen

Sain töissä duunikaverilta noottia (eli oikeasti vain kysymyksiä) siitä, etten ole pitkään aikaa päivittänyt blogin puolelle mitään. Tajusin siinä itse samalla, että jösses, siitähän on oikeasti aikaa, kun tänne on viimeksi mitään rustailtu. Ihan hävettää.Viimeisin kirjoitus on yli puolentoista kuukauden takaa. Hyi minua.

Onnettomana selityksenä vedottakoon siihen, että allekirjoittanutta ei vain ole yksinkertaisesti kiinnostanut. Kävin minä korjaamassa oman muuttuneen ikäni tuohon sivupalkkiin ja skriivasin uudelleen oman infotekstini tuolla Julia-välilehdellä, mutta thäts it. Blogihilhaisuus on meikäläisellä aina seuraus, ei oikeastaan koskaan syy. Tällähetkellä minun valokuvaus ja piirtämisinnostus on aivan maassa, eikä mikään inspiroi, joten sen seurauksena minulla ei ole uusia kuvia ja siitä syystä en jaksa mitään tännekään kirjoittaa. Olen monta kertaa avannut blogin ja aloittanut uuden tekstin kirjoituksen, mutta joka kerta iskee sama ongelma: ei mulla ole mitään sanottavaa, tai paremminkin, ei mulla ole mitään näytettävää!

Ladataan
Oliver oli minulla hoidossa yhden viikonlopun.


Pitää tässä joku päivä lähteä kaverin kanssa kuvailemaan
ja pitää käyttää hyväksi jotain aurinkoista syyspäivää ja lähteä ottamaan Iitasta syksykuvia.

Mutta, jos tässä jollain tapaa tiiviyttää sen, mitä meikäläinen on puuhaillut viimeisen puolentoista kuukauden aikana

Ladataan
Mummojen perjantai-illan huumaa: sienestämistä ja Vain Elämää! #sienessä #mushroom #forrest #nature #wild #eco #villiinluontoon #eräjormat #awesome #loveit #lake #munmot #oldpeoplestuff #vainelämää #granny #perjantaiillanhuumaa #friday #water #suppilovahvero #mustatorvisieni

Koulu on alkanut loistavasti. Ollaan päästy hiukan mukaan siihen mitä toimintaterapia on, enkä ole ihan niin tietämätön, kun vielä kuukausi sitten... Mutta pakko myöntää kuitenkin: ihan pihalla sitä vielä ollaan, eikä mulla ole mitään hajua siitä, mikä musta tulee sitten isona.
♣ Osallistuin yhden luokkalaisen kanssa Limeksen Approon ja jatkoilla tsiigailtiin Scandinavian Hunkseja! Woohoo! Oli aika hauskaa!
♣ Sain haalarin! Olen nyt siis viimein virallisesti opiskelija ;) Minulla on jo muutama merkki haalarissa, mutta lisää pitäisi saada! Mun opiskelijakorttikin tuli, pitäisi vain käydä hakemassa se...
♣ Koulunkäytiin olen nyt onnistunut juuri täydellisesti liittämään töissäkäymisen. Meillä on nyt ollut koulusta paljon etäpäiviä (tilanne tulee muuttumaan hiukan, kunhan meillä alkaa uusi opintojakso - hermoston vaikutus ja psykologinen näkökulma (wohoo) ja silloin vapaita päiviä on vähemmän) ja vaikka olenkin kaikki viikonloput ollut töissä, on sitä onneksi pystynyt hiukan lepäämään viikolla! Vielä nyt loppuvuonna on meikäläisellä mahdollisuus paiskia töitä sieluni kyllyydestä - ensi vuonna pitää hiukan paremmin suunnitella tuota töissä käymistä, ettei tukirajat pauku.
♣ Hain koulun alettua asuntoa Hoasilta, mutta vielä ei ole siitä kuulunut mitään. Hiukan välillä ärsyttää, kun kaupassa vain kuolaan kaikkien sisustuskamojen perään. Hulluilla Päivillä nopeasti käydessäni olin jo todella lähellä ostaa itselleni teflonpannun!
♣ Olen nykyisn auttamaton Robin fani :D
♣ Olen myös kaverini kanssa ryhdistäytynyt mammailtojen viettämisessä; yhtenä perjantaina kävimme illalla sienessä (ja meinasimme eksyä metsään, onneksi moderneilla sienimummoilla on älypuhelin mukana!). Metsässä rymysimme kyseisenä iltana varmaankin kolme tuntia, joka jälkeen tulimme meille katsomaan Vain Elämää ja teimme sienipiirakkaa. Pari viikkoa tämän jälkeen vietimme perjantai-iltaa kuvaten "näin teet kurpitsalyhdyn"-opetusvideota, katselen taas Vain Elämää ja lihapullia ja bataattiranskalaisia tehden. Juuri täydellistä!
♣ Kävin tällä viikolla katsomassa leffassa sekä Mielensäpahoittajan, Gone Girlin sekä If I Stay. Voin suositella niitä kaikkia! Suunnittelin myös, että voisin huomenna viedä mummoni katsomaan Vadelmavenepakolaista, pitää soittaa mummolle ja pyytää se treffeille ;)
♣ Minulla on nykyään ihanan paljon vapaa-aikaa
♣ Olen viimeaikoina pohdiskellut sitä, miten minun pitäisi jatkossa hoitaa rakas harrastukseni ratsastus. Kuinka pitkää voin vielä harrastaa sitä? Jos yritän itse maksaa heppailuni, niin miten järjestän sitten pois kotoa muutettuani kulkemiseni tallille? Ja muita kyseiseen asiaan kuuluvia raha- ja käytännön ongelmia - en ole päätynyt vielä mihinkään lopputulokseen.
Olen pitkää elänyt siinä uskossa, että tämä kyseinen kausi saattaisi olla viimeinen ratsastuskauteni, mutta koulun alettua olen tajunnut toiminnan merkityksen ihmiselle paremmin sekä sen, kuinka merkityksellinen minulle tallilla käynti on. Aloin kyseenalaistaa "lopettamispakkoni" ja suunnitella eri keinoja, jotta voisin silti jatkaa harrastustani.
♣ Myös toinen "harrastukseni" eli juokseminen ja salilla käynti on viimeaikoina ollut pohdinnan alla; mitä teen ja niin edelleen. Salilla en ole käynyt koko kesäkautena. Olen pohdiskellut milloin aloittaa? Käydäkö edelleen samalla salilla? Ottaakko kuukausikortti vai kertakortti? Vai käynkö sittenkin koululla salilla? Kestävätkö jalat kuinka paljon juoksemista? Montako kertaa viikossa voin juosta? Pitäisikö alkaa käydä sielä salilla kuitenkin jo nyt? Jos nyt kuitenkin juoksen siihen asti että lumi tulee? Ja tässäkään asiassa en ole päätynyt mihinkään lopputulokseen.
♣ Kaiken keskellä meikäläinen on siis pääasiassa chillannut ja elellyt rennosti. Koulusta tai töistä en ota turhaa stressiä, mennään ja katellaan kuinka käy.
♣ Täytin siis myös kuukausi sitten 21. Vietin synttäreitä koulussa ja töissä palaverissa. Seuraavana päivänä lähdin kaveriporukan kanssa syömään. Oli mukavaa ja synttärit oli oiva veruke saada porukka yhteen pitkästä aikaa!



Ps. Intagramissa meikäläinen on hiukan ansioituneempi päivittelijä! Kaikki meikäläisen kuulumisista kiinnostuneet sinne siis seurailemaan! Yritän nyt kuitenkin petrata; kirjoitusintohan minulla koko ajan on kyllä, en vain tiedä mistä aloittaa jäsentämään ajatuksiani. Ja kuten sanottu: meikäläisellä ei ole niitä kuvia :D

Kommentit