never say never

Ookoo, voin sano että EN ole Bieber fani, mutta kuuntelen kyllä hänen musiikkiaan. Ja no, olen jollaintapaa "läppäbieberfani".. Katottiin tänään kaverini kanssa Justin Bieber Never Say Never. Ja siis onhan tämä kyseinen teinitähti erittäin musikaalisesti lahjakas, vaikka kuulostaakin pikkutytöltä.
Mua myös kiinnostaa seurata kuinka kauan tämä "tähdenlento" sitten oikeasti lentää. Oliko tämä vain hetkellinen (ja äkillinen) ponnahdus musiikkimaailman huipulle, vai onko tää pysyvää. Kuinka Bieberin musiikki muuttuu kun sen ääni muuttuu. Jeah. No siis, mutta Never say never. Tavoittele unelmaasi. Se oli koko "elokuvan", voisin sanoa ennemminkin dokumentin, pääajatus. Usko itseesi, tee jotain haluamasi eteen.

Aattelin, kun en oo oikee hyvä missään, niin nyt näyttää hiukan jotain missä mä olen hyvä. Elikkä vähän mitä mä oon piirtäny.. Nää on ny vähä vinkuraj'rjetyksessä X)

Kameli, 2010. Hiilityö, a4. Kamelitöitä mulla on paaaaaljon, tässä vaan yksi niistä. En jaksanut tehä mitään sille yhelle mikä on mun sienällä jnee.

Näin Bieberleffan kunniaks: Justin Bieber ft. Jaden Smith - Never Say Never
sori dyyds jotka inhoaa tätä, mutta ei oo pakko klikkaa soimaan :D


Jim Sturgess, 2011, hiili a4 (jotenki skanneri veti tän iha vinkuraan.. ei oikeesti oo ton näkönen) En ikinä piirrä ihmisiä, mutta yhtenä päivänä teki mieli. Harmittaa, että mulla ei oo kuvaa siitä työstä minkä tein kummilapseni Saaran ristiäisiin, hiilityö Saarasta. Se oli oikeasti kaunis.

Kaverin syntymäpäivälahja. Lentoeläimet, 2010, kuivapastellit, a3 (värit ehkä hiukan kellertävämmät kuin oikeasti)

The Eye of the Horse, 2010, kuivapastelli ja hiili, a3

Vähän jotain muuta Biebervihaajille: Ressu Redford - Kuusi Kuuta ja Saturnuksen Renkaat


The (Pissed) Dragon , lyijykynä "luonnos", a4. Olisi kiva osata värittää tämä sillee kivasti hienoilla tusseilla, mutta en osaa ;)

Kettu nro1 (kakkosta en jaksanut tänne laittaa) 2010, kuivapastellit, a3. Taas yksi syntymäpäivälahja kaverille. Värit aivan persuksilleen ja muutenkin tämä kuva ei näytä yhtään "oikealta" yksilöltä.

Swan. 2010, Hiili ja kuivapastelli. a3 (mummi ilmoitti että haluaa jonkun joutsen työn jonnekkin sen kämppään.. kai se tulee joku päivä kehyksen ja kuvan kanssa käymään... :D)

Lohikäärme (taas), 2010, kuivapastellit, a3

Yksi mun lempitöistä: Juokseva susi, 2010, hiili ja "hiilikynä", a3 (tämä kuva on jälleen kerran vähäsen vääristynyt)

Taas kerran matkalla vääristynyt: Hevonen, 2011, hiili, a3 (halusin, että ihmiset näkee tän työn luonnossa, on paljon mageempi)

Iita, 2010, hiili, a3. Lahja äitille. Korvasta pala jäänyt pois.

Kurre, 2009, semmonen jännä vähänniinku "liitu", en nyt muista tarkkaan millä tein tän, a4. Tää oli vaan tämmönen rändöm minkä otin :D

Heppa, 2009, hiili, a4. Tää kuva on mun huoneen seinällä, semmosissa "vanhoissa" kehyksissä :)

heh, no siinä oli aika vajaavaihen esimerkkiotos mun tekemistä töistä.. Voin sanoa sen, että ne näyttää paremmilta luonnossa. Olen tosi pettynyt siihen, että meijän skanneriin ei mahdu yli a4 kokoista paperia, joten jouduin a3 töistä ottamaan kuvat (ja ne nyt aina menee jotenkin perseelleen). Olen pahoillani :(
Mutta nyt: Kiitos ja hei, meitsi lähtee suihkuun ja sitten nukkumaan (eheh.. nii varmaan) huomenna pitää jaksaa koulussa. 8.30-14.45 (siin on myös yks hypäri)
Että adios
Julia

Kommentit