kopoti kopoti

Millow - Little in the Middle
Koska mulla on nyt kiirus, enkä jaksa etsiä mitään muuta, yksi Millown biisi täällä nimittäin on, mutta ei kait tätä, ja tää on ihana!! :)

Ogaay, mulla oli sunnuntaina ratsastus, ja sain kuvaajan sinne mukaan joten sain (kerrankin) ridakuvia. Meillä oli säälittävä esterata, joka oli vaan juoksemista maneesin ympäri.. 
Meitsi sai ("yllättävää" kyllä) ratsukseen koko tallin laiskimman ja vetelimmän ja yhteistyöhaluttomimman (aika not nice adjektiiveja.. posittiivisena sanottakoon, että elukka on todella todella kiltti!) elukan. (Uskottelen itselleni, että saan sellaiset hevoset koska olen niin hyvä)

En sitten tiiä miksi, mistä syistä ja mistä johtuen (olinko oikeasti hyvä, vai oliko elukka saanut jonkinlaisen energiapistoksen) kopukka viipotti (yllättävän) nopeaa vauhtia, sitä joutui ihan pidättelemään ;)
Olin positiiviesti yllättynyt. Hepo on aika vaikeasti käännettävä, ei oikein toimi esim ympyrällä, etenkään lautta ei pysy yllä, mutta onneksi meillä ei ollut mitään vaikeita kääntäviä ja kieteleviä ratoja. :) Noh, kuitenkin. (skrollaa alaspäin!)

Monday morning feelings:

... sitte lähin kiireellä kouluun kun tajusin et oon vähän myöhässä aikataulusta (kerkesin!)
... 
Ratsuna toimi Tulppu (Tulemors) -98 syntynyt tummanruunikko ruuna :)

Kauniisti mentiin naama kohti kattoa :-D 


Siinä se menee :)

Voi ku se meni sekunnin hienosti :D

Uljas musta hyppää pikku esteen :)

Uljas Tulppu :-D


katotaan aina hyppelyn välistä kameraan (=seuraavalle esteelle)

Kun hevonen ja ihminen elää hiukan eri ajassa :D

Erittäin hieno kaksivärinen este :-D



Ahahha en kestäny omaa ilmettäni (hieno mustaus). Se oli ehkä lähellä hymiötä" D:"

Tulppu vähän innostu siinä hyppiessä, kulki "täydellisesti hallinnassa" :D

Aww siel se meni intopiukeena :3
Suosittelen kaikkia lämpimästi olematta ottamatta esimerkkiä mun ratsastuksesta. (tämä ei ole opetusmateriaalia!) :D Enkä kestä noita mun lyhyitä jalkoja! Ne on melkeen saman mittaiset kun mun selkä! :D Mutta eipä tälläkertaa muuta :-D

Kommentit