pettymyksiä

Jos teillä on ikinä ollut fiilis, että ootte todella pettyneitä itteenne. Vaikka kaiken olisi pitänyt mennä hyvin ja hienosti. Sulla olis ollut kaikki avut siihen, että upeus olisi tapahtunut. Ja sitten sä et pysty... Tai jotain.
Noh, ylläripylläri niin tässä taas kävi.

weheartit.
Olin nimittäin ratsastamassa. Ja ratsastus on mulle tosi rakas harrastus, mitä tykkään tehdä. Sainpa sitten erittäin osaavan ja hienon hevosen ratsastettavaksi ja munasin ihan totaalisesti. Joo, siinä se näkyy: vika on aina siinä ratsastajassa. Ei tässä oo hevosta syyttäminen. Toivon vaan, että osaisin edes vähän paremmin, sillä on tässä jo useita vuosia harjoiteltu! Joku vika tässä on.
Ja oon tosi pettyny itteeni, ja kun mä petyn itteeni, niin haukun itteni syvinpään maanrakoon (ja nyt pitäs vielä opetella kokonainen enkunkirja huomiseksi. Jeah, elämä hymyilee) :-D

Mä haluun kokea sen ihanan "ahaa, upeaa!" elämyksen! Miks mä en saa sitä! Sillee et yrittäisin kovastikovastikovasti ja sit kaikki loksahtais paikalleen. Haluun löytää sieltä tallilta semmosen hevosen, jonka kanssa kemiat kohtaa, ja joka sopii mun ratsastustyyliin. Mutta se mikä mun ratsastustyyli sitten on on ihan toinen juttu.

Tuleepa tästä kauhee lässynlää heppatyttö96 teksti :p

Mun on pakko jakaa tää teijän kanssa, vaikka oon ehkä jo kerran tän jakanut, mutta tykkään tästä vaan niiiin sikana!
Glee Cast - Don't Stop Believin'

Musta otettiin videokuvaa, mitä oli erittäin järkyttävä katsella sitten jälkikäteen... Vielä parikymmentä vuotta nii hekä mä sitten osaan??
Pahoittelen kuvien huonoa laatua, osa näytti kamerasta (kun kuva kerrallaan katsoin videota) paremmilta, mutta koska en osaa käyttää teknisiä laitteita, niin nää on nyt vähän tämmösiä :D

Ratsun virkaa toimitti Reetta (Regatta), isokokoinen (olin aika pieni siellä kyydissä), reipas ja osaava, edestä kuitenkin todella raskas ja välillä yrittää lähteä juoksemaan alta pois. Tykkään hevosesta kyllä, mutta en usko, että saan sillä viimekertaisen suorituksen jälkeen ratsastaa vähään aikaan, vaan se annetaan jollekin, joka todella pääsee tekemään hommia sen kanssa.





Laukanvaihto1, meni aikalailla mielenkiintoisesti.. :D

Laukanvaihto2

Laukanvaihto2.2

Laukanvaihto3 oli (voisiko sitä sanoa näin) puhtain suoritus.






Neljän samanlaisen kuvan putki :D (pahoitteluni siitä, että kaikki kuvat näyttää aivan samalta)





No, eipä tällä kertaa sen enempääää.. Oon ollu jo aikasin hereillä, tarkoituksena lukea kokeisiin, mutta mites taas kävikään? Kirjoitan blogiin ja teen autokoulu harjoitustehtäviä (pääsen nimittäin kohtakohta teoriakokeeseen!)

Jeah, tää lähtee nyt pänttäämään enkkua huomiseks! Miljoona sanaa opeteltavana. Mutta nyt aamupalalle..

Kommentit

  1. Ei se nyt ollenkaan noin huonosti menny mitä kirjotit! :)) Olenpas muuten ajoissa :DD

    VastaaPoista

Lähetä kommentti