raketti ratsastus

Yritin eilen illalla kirjottaa tänne blogiin, huonoin tuloksin. Kone sekosi, se ei suostunut ladata mun haluamia kuvia. Sitten suutuin ja lopetin koko homman. Mutta siis, elämä täällä blogissa on ollut tosi "aktiivista" ja tekstien laatukin on ollut ihan "huippu" luokkaa... En nyt millään jaksa käsitellä useampaa asiaa samaan aikaan, joten tälläkertaa laitan vain sunnuntain ratsastuskuvat :-D
Kun viimeksi manasin sitä, että hevonen ei mennyt hyvin, minä olin huono, enkä varmaan enää ikinä saa kyseistä hevosta ratsastettavaksi, olin näemmä (ainakin viimeisen asian suhteen) väärässä. Siellähän listassa se luki mun nimen kohdalla: Reetta.

Sillä me sitten mentiin, ehkä vähän paremmalla menestyksellä kun viime kerralla, hah ei nyt sentäs! Ainut ketä mä huijaan olen minä itse. Hepo vei välillä 6-0, se kuumui toooodella paljon meidän tekemistä lisäyksistä ja ravi-pysähdys-peruutus-laukannosto -tehtävistä.. Lopussa (alkutunnista se kuunteli vielä) mun oli pakko kahdesti ratsastaa päin seinää jotta olisin saanut kopukan kuuntelemaan mitä minä haluan. En ymmärrä miksei se ollut lopputunnista jo aivan väsynyt, sillä tämä oli sen päivän kolmas tunti. Mutta ei, hevonen juoksee pois alta, ei kuuntele pidätteitä, nostaa kaulan kattoon ja kaasun pohjaan. :D Kyllä se toisinaan meni jopa ihan niin kuin pitää. Tein myös sellaisia havaintoja, että tuo hevonen ei varmastikkaan ole kykenevä, halukas tai mitä lie (yksi vaihtoehto on myös että minä en vain osaa), kulkemaan rennosti eteenalas. Jos sille antaa ohjaa, se muuttuu pitkäksi höyryvetyriksi.

En halua järkyttää teitä mun huonolla ratsastuksella kovinkaan paljoa, ehkä mä sitten kun saan jonkun suusta pehmeämmän hevosen, joka kuuntelisi mua, niin voin uskaltautua laittamaan tänne jopa vähän videota ;)

Reetta on kuitenkin yhteistyöhaluinen, vaihtaa suuremmalle vaihteelle mielellään, mutta kun pitäisi rauhoittua niin sen kanssa on vähän tappelua :D Ressukka kyllä oli ihan litimärkä, sen pää, kaula, lavat, satulan ja vyön kohta suorastaan ui vedessä.. Voi raasua, oli näemmä Reetankin osalta kova tappelu käynnissä, en ollu minä vaan joka joutui taistelemaan :D

(Huh tulipa pitkä "intro") Ja pahoittlen kuvien aikas huonoa laatua, mutta jälleen kaapattu videolta. On taas niin paljon asioita joissa pitäisi parantaa. Istunta, istunta, istunta, kädet, istunta, istunta, kädet, kädet ja ainiin jalat, jalat, jalat :-) Siitä ratastus on kivaa, että ei voi ikinä olla valmis..





Pysäytysss..

Kauniisti jopa viitsi pysähtyä.. Sitten tuli peruutus ja laukannosto ja vielä vähän kuumempi hevonen ;D




Ennen lisäyksiä  hieno kokoamis yritys :)
Jooah, se mitä mun piti eilen kirjottaa, eli neljä kuvaa, on toisella koneella ja se mitä mun piti tänään kirjoittaa on osin tässä, osin vielä vaiheessa.. Joten joko myöhemmin tänään, tai sitten huomenna, jos jaksan, saatte vähän kissat kuin koirat uutisia :)

Kommentit

  1. millon tulee happy aquarium postaus?!

    hehee tiiät kuka ;D

    VastaaPoista
  2. ahahaha sen piti tulla sillon kun yritin epätoivosesti mut kone näytti mulle keskaria :-D never know ehkä siitä tulee maininta... joskus :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti