Midnight Run -tilannepäivitys

Meikäläisen jalassa on nyt penikka. Kylmaar ja arvaatkaan kuinka paljon ärsyttää. Kävin viimeksi lenkillä 17pvä, minkä jälkeen kipu iski ja siitä alkaen olen ollut juoksematta. Ärsyttävää, olin irkkumatkan jälkeen niin fiiliksissä kun pääsee taas juoksemaan, se kahdeksan kilometriäkin meni rikki (ja paria sataa metriä vajaa yhdeksänkin kerran). Juuri olin hehkuttanut kaverille kun meikäläiselle ei ole vielä irkkumatkan jälkeen tapahtunut mitään menninkäisten kirousta ja pääsinpäs sanomasta niin iskee penikka tauti molempiin jalkoihin, oikeaan pahemmin.

Olen pähkäillyt ja pähkäillyt syitä ja seurauksia tähän, ja vaihtoehtoja ja kombinaatioita kysymykseen miksi on mooonta erilaista. En jaksa alkaa niitä tähän selittämään, mutta vaihtoehtoja huonoista kengistä väärän juoksutyylin kautta ihan yksinkertaisesti vain liialliseen juoksemiseen olen kyllä pohtinut. Tietysti on myös mahdollista, että jaloissa (tällähetkellä onneksi enää vain oikeassa) on vain jokin tulehdus tai muu rasitusvamma.. Mutta eikös tuo penikkakin ole rasitusvamma?

Noh, ei auta itku markkinoilla.. Toivottavasti jalka paranee ainakin niin, että saan tuon Midnight Runin juostua kunnialla läpi! Onneksi siihe on vielä kuukausi aikaa. Pitää vielä hiukan katsoa, että kuinka kauan jaksan olla viemättä koipiani lääkäriin, mutta jos tämä vielä kauan jatkuu niin pakko kait sielä on käydä.

Haluan juoksemaan ihan kamalan paljon, kun olen kerrankin saanut juoksusta kiinni ja olen alkanut nauttimaan siitä (ja ostanut super kalliit kengätkin)

Kommentit