Transformation Thursday

Okei, to be honest, nämä transformaatiot on tapahtuneet jo aiemmin, mutta nyt viimein sain aikaiseksi kirjoittaa jotain. Blogi on ollut tasaisen paksulla hiljaiselolla. Meikäläisellä on abauttiarallaa nolla kuvaa jaettavana ja vaan sellainen evvk-asenne. Odotan innolla lomaani - kolmen viikon päästä olen ollut lomalla sitten jo neljä päivää! Lomalla aion hukea omien sanojeni mukaan "ihan helvetisti kirjoja", minkä proggiksen olen aloittanut jo nyt. (Mutta jos vaikka sovittaisiin mun lomasuunnitelmille ihan oma postaus.. tämä postaus ei nimittäin ollut niitä varten)

eli TRANSFORMATION NRO 1: Kävin leikaamassa tukkani tiistaina! Pitkä ja pörröinen ja ällöttävä ja huonosti istuva, ylikasvanut kledju, joutui kampaajan saksien kohteeksi ja tulos oli mitä mieluisin.

Töissä väitin jotain tällaista: "mulla on tässä ollu jo kuukauden semmonen outo fiiis. ei oo vituttanu tai mitää, mut jotenki ärsyttäny. ei sitä oo välttämättä huomannu, mut on ollu semmone fiilis. mul on semmone fiilis, et se johtu mun tukasta! se oli nii pitkä ja ällöttävä. heti ku leikkasin sen pois nii mulla on ollu ihan hirmu hyvä fiilis"
Voiko tollainen olla mahdollista? En usko, että kukaan tätä mun tuntemaa "ärsyynnystä ja jollaintapaa-vitutusta ja outoa fiilistä on oikeasti edes huomannut, mutta olen itse töissä ollessa huomannut (koska olen ollut nyt niin paljon töissä, oikeastaan hengailen melkein kaiken aikani töissä), että meikäläistä ärsyttää vähän kaikki, ja ensimmäisiä kertoja ei oikeasti ole huvittanut mennä töihin ja töissä olo ärsytti aina välillä hirmuisesti. Älkää nyt kuvitelko väärin - todellakin veittäisin mieluiten vapaapäiviä ja viilettäisin villisti missä tahansa muualla, mutta olen aina viihtynyt todella hyvin töissäni, joten tämä äkillinen "arrgg ei huvita yhtään" oli hämmentävää. Noh, nyt uskon vakaasti siihen, että kamala tukkani on ärsyttänyt minua ja nyt kun leikkasin sen pois, kaikki on taas hyvin!
(okei, tiedostan myös niin sanonut vapaapäivien vaikutuksen - minulla oli juhannuksena luksusmaiset kolme vapaapäivää. Viimeksi mulla on ollut pari vapaapäivää putkeen varmaankin silloin kun meillä oli äidin kanssa se islannin reissu. Ja arvatkaas vaan oliko mulla juhannuskena sellainen lomafiilis! Kolme vapaapäivää tekee ihmeitä pienen ihmisen mielelle! Mutta silti uskon, että syynä paluuseni "normaalin" oli tukanleikkuu!)




Vasemman puoleinen kuva on otettu noin kello yhdeksän aamulla, hiukan ennenkuin lähdin kampaajalle. Ja oikean puoleinen ennen 11, kun olin päässyt kotiin ja jopa vaivautunut uuden tukkani kunniaksi laittamaan ripsaria :D En ole oikeastaan jaksanut järin paljoa meikata sen jälkeen, kun tulimme tammikuussa takaisin thaimaasta (olipa paljon t-alkukirjainta)

noniin, sitten se mitä tulin tänne oikeasti kertomaan, eli TRANSFORMATION NRO 2: Iitan nyppiminen


DSC_0414
Iita ennen nyppimistä! Kamala ja lihava karvapallo!

DSC_0569
Leijonanharja karvapöksy, nyppiminen "on going progres"

DSC_0621
Tadaa! Valmis pakkaus! (pahoittelen vinoa "horisonttia". Olisi pitänyt jaksaa suoristaa se...)


Eihän tuo koira laiha ole nytkään, vaikka monta senttiä sieltä täältä lähtikin nyppimisen seurauksena.
Tässä pari "nyppiminen kesken" kuvaan ja niiden jälkeen siloturkkinen harmaahapsi pentu ;) Iita näyttää nypittynä niin nuorelta, vaikka naaman leikatut ja harmaaksi muuttuneet karvat antavatkin hiukan ilmi sen, että se kahdeksan kuukaden sijasta onkin kahdeksan vuotias...

DSC_0548


DSC_0553


DSC_0556


DSC_0557


DSC_0560


DSC_0575


DSC_0577


DSC_0578


Pentu is back! ......

DSC_0608


DSC_0610


DSC_0613


DSC_0622
Tässä kuvassa taustakin on jopa suorassa... melkein! :D


DSC_0627


DSC_0638


DSC_0640


DSC_0641


Jahka iita palaa mökkireissultaan, lähdetään sitten MINUN lomallani, kun AURINKO PAISTAA, pitkälle kuvauslenkille! ;)

Kommentit