Tilannekatsaus

Viimeisimmästä blogitekstistä on jälleen kerran aikaa. Minun piti joskus jo kaksi viikkoa sitten kirjoittaa teille siitä, kuinka ihana viikonloppu minulla oli, mutta koska en ole vieläkään saanut kaveriltani kuvia kyseiseseltä viikonlopulta, se jostain syystä jäi. Jos kelataan supernopeasti läpi meikäläisen viimeaikojen kuulumiset niin ne menevät suunnilleen näin.

  1. Koulua
  2. Töitä
  3. Koulua
  4. Töitä
  5. ElaShow (josta piti kirjoittaa siihen edellämainittuun postaukseen. Kyllä mä sen vielä joskus julkaisen! :D)
  6. Rusabileet aivan mahtavalla porukalla, kun järjestimme parhaan kaverini ja veljiemme kanssa kekkerit täällä minun luonani, sillä ollaan kaikki joskus asuttu tällä samalla asuinalueella ja haluttiin hyvä tekosyy (kokoontua muistelemaan menneitä) bailaamiselle (jota seurasi ihan huvittava reissu AlePubiin, muttei siitä sen enempää)
  7. Tenttejä
  8. Niska limassa koulujuttuja
  9. Lisää koulua
  10. Lisää töitä
  11. Kavereiden treffailua (aina silloin tällöin)
  12. Veetillä kävi uusi leikkikaveri kylässä ja kissatreffit menivät hyvin! Pitää järjestää kateille kohtaaminen taas pian!
  13. Veetin kanssa erittäin aktiivista keskustelua siitä, ettei kukkaruukkuun ole pienen kissan sallittua kiivetä..
  14. Veeti myös leikki ulkona pienen (puolet pienempi kuin Veeti itse) mäyräkoiramix pennun kanssa. Tapasimme myös ärtsyn chihuahuan, joka kylläkin taisi pelätä kissaa enemmän kuin kissa sitä...
  15. Duunikoulutusta
  16. Ratsastusta
  17. Vielä enemmän koulua
Ja tänään alkoi harjoittelu! Ihan törkeän kivaa! Harkkapaikkani vaikuttaa ainakin pintaraapaistu tutustumisen kautta todella mukavalta ja monipuoliselta. Olen erittäin iloinen siitä, että sain nyt kivan ja ehkä itselle sopivamman paikan tähän harjoitteluun! Jeij! Päivämme ovat monipuoliset ja uskon saavani suhteellisen hyvin ynnättyä harkan ja työn yhteen. Ainakin yksi onnekas harjoittelun etäpäivä sattui juuri sopivasti sellaiselle päivälle, kun minulla oli todella hankala vuoro töissä! Katsotaan millainen ääni kellossa on sitten joulukuussa, kun harjoittelu loppuu ja pääsen joululomalle (töihin).

Tähän mennessä olen ollut välillä jatkuvasti ihan poikki ihan kaiken suhteen - koulun, duunin, vapaa-ajan, kavereiden ja kissan hoitamisen (se on joutunut olla aika paljon yksin, mikä on minulle itselleni erittäin kova paikka, kissa ei varmaan itse ole moksiskaan...) ja ties minkä muun - joka tuutista on tullut ihan mieletön määrä painetta ja olen venynyt oikeastaan joka suuntaan eikä minulla ole ollut minkäänlaista rauhaa tai omaa aikaa. Nyt ei kuitenkaan enää ole kuin yksi kouluhomma tehtävänä tänä vuonna

Tämän päivän aionkin pyhittää oikeastaan kokonaan itselleni: tulin hajoittelusta kotiin (erittäin hyvillä mielin! Olen erittäin iloinen harjoittelupaikastani <3), lähden kohta kissan kanssa hiukan ulos, sitten käyn varmaankin juoksemassa ja ehkä mahdollisesti kaupassa ja illalla ajattelin vain mällöttää, juoda teetä (ja saletisti syödä keksejä, siksi pitää lähteä sinne kauppaan...) ja katsella telkkaria, minulla muutama sarja aivan liikaa rästissä. Sitten ajoissa nukkumaan ja huomenna sitten täydellä teholla harjoitteluun! Härdelli jatkukoooooon, mutta tällähetkellä olo on aikalailla BRING IT ON!

DSC_0366 DSC_0332

Kommentit