Heippa Marraskuu...

... ei tuu ikävä. En odota tapaamistamme vuoden päästä. Huomenna alkaa joulukuu ja saa avata ensimmäisen joulukalenterin luukun. Jeee! Blogiinkin on hieno joulukalenteri suunniteltu ja puoliksi toteutuetti. Stay tuned.

Selailin tänään kovelevyltä kuvia kun etsin muutamia kuvia yhteen tauluun ja kohtasin tämän kuvan.

101_8955

#tb Kesä. Juhannus. Ilo. Bileet. Eihän siihen kesäkuuhun ole kuin enää puoli vuotta.

Ja koska Facebook niin ystävällisesti muistutti meikäläistä: tällaista oli kolme vuotta sitten.

3 years ago

#tb Lunta. Polviin asti. Lumityöt. Vähän erilaista kun tällähetkellä. Lumisateen sijaan sieltä tulee vettä. 

Tänään olen chillaillut ja himmaillut. Tehnyt kouluhommia (ja olin mä koulussakin, tänään ei ollut harkkaa), tulin kaupan kautta kotiin (oli pakko saada katkarapusalaattia ja ruisnachoja), katsoin kolme jaksoa Uutta Sherlockia (ja oma elämä tuntuu niin tylsältä, ja lisäksi katsoin kaudet loppuun. Uusi kausi on tulossa vasta vuonna 2017!), kaveri tuli extemporee kylään, olen ollut ihan pirun tylsistynyt (sillä olen kaiken tämän päivän ohjelman saanut tehtyä) ja snäpchättäillyt ihan hulluna (koska olin niin tylsistynyt) ja lopulta päätin käyttää aikani kuvien selailuun (sieltä löytyi pari mielettömän hyvää helmeä, jotka oli pakko snäpchättäillä asianosaisille) ja nyt kirjoittelen teille. Veljeni myös soitti äsken, on kuulema tulossa kylään. Teretulemast.

Erinomaista marraskuun loppua.

Kommentit