Tuhma, Tuhma, bloggaaja!

Heipsan kaikille.

Olen pitänyt blogin suhteen pientä erittäin epävirallista (ja meikäläisen käyttäytymiseen aivan normaalia) paussia. Eli olen vältellyt kaikkia elämäni vastuita.

Olen chillaillut. Käynyt töissä. Nähnyt vähän kavereita. Ja viimeisimpänä pahana meillä alkoi viime torstaina koulu. Blää ja mälsää. Ja blää ja mälsää, että meikäläisellä on tällainen fiilis koulunkäyntiä kohtaan. Pitäisi olla kivaa ja innoissaan kaikesta uudesta mitä voi oppia. Sen sijaan koulu tuntuu pakkopullalta. Ja voi sanoa, että tällähetkellä pyörivä tutkimus ja kehittämistyön kurssi ei maistu siltä kahvilan herkullisemmalta pullalta. Oikeastaan se olisi verrattavissa kaalilaatikkoon. Ja Minä. Vihaan. Kaalilaatikkoa. Oliko tarpeeksi huomiota ja vakuuttavuutta herättäviä pisteitä?

Tämä Tuhma, Tuhma, Bloggaaja on siis jättänyt kokonaan julkaisematta kaiken informaation menneestä Rooman matkasta, onhan siitä vasta parisen viikkoa kun tultiin takaisin ja kuvatkin ovat olleet katrsittuna ainakin viikon.... Noh. Pikkuvikoja.

Kertoilen Roomasta lisää huomenna. Julkaisen postaukset näillänäkymin kolmessa osassa (tai ehkä vain kahdessa), jotta tälläkertaa saataisiin sellaiset lyhyet ja kivat ja helpot reissupostaukset aikaiseksi. Yritys on hyvä. Mission Impossible Lots of Brandom edition - Here I Come!

DSC_1680 DSC_1662 DSC_1596 DSC_1441


ps. blogitekstin idea oli siis kertoa, että olen elossa ja täysissä ruumiin ja sielun voimissani (ainakin leikisti). Ja että olen chillaillut jonkunverran. Ja katsonut Netflixiä. Jeah. (Ja BUUU koulu)

Kommentit