Elossa ollaan

Heippa kaikille!

Blogi on ollut radiohiljaisuudessa nyt reilun kaksi kuukautta. Ei hitto, kuinka nopeasti aika kuluu. Minulla ei ole oikeastaan ollut mitään kirjoiteltavaa. Tässä kuussa on tiedossa isoja juttuja ja huiseja ja kivoja muutoksia. Mutta palataan asiaan niiden tiimoilta vielä hiukan myöhemmin ihan omissa postauksissaan.

Minulle kuuluu hyvää.
Olen nauttinut kesälomasta.
Tavannut uusia ihmisiä,
eksynyt,
syönyt hitosti jäätelöä (ja silti liian vähän).
Uinut (myöskin aivan liian vähän).
Ja tehnyt opinnäytetyötä.
Sekä pari muutakin koulutehtävää - viimetingassa.

Lisäksi, koska hyvä työntekijä sairastaa lomalla,
olin reippasti yli kaksi viikkoa kipeänä (mutta se ei tietystikään aina estänyt kesäpuuhiani, vaikka kylläkin hidasti tahtia.)
Kärsin noin viikon korkeasta kuumeesta, joka lopulta vaihtui yleiseen huonoon oloon, väsymykseen ja heikotukseen, mistä se muuttui kipeään kurkkuun ja turvonneisiin nielurisoihin.
Koko sairaskierteen aikana minun ei tehnyt mieli syödä juuri mitään ja kuumeen laskettua meinasi kaikki ruoka nousta samaa reittiä ylös, kun mitä oli mennyt alas
(ei sillä, mikä pettymys: minkäänlaista laihtumista ei tapahtunut) :D

No mutta, mukavampiin asioihin:
Olen ostanut uuden kuntosalijäsenyyden ja kohta pitäisi päästä takaisin ruotuun treenaamisen suhteen.
Kävin eilen jumppailemassa pihalla n. 20 minuuttia
ja tänään minulla on reidet ja pakarat tulessa.
Vaikka en jaksanut eilen tehdä juuri mitään.
Niin se vaan kunto laskee petollisen nopeasti.

Mutta minulla ja levypainoilla on kuumat treffit aivan pian ;)
En malta odottaa!


Kommentit