Happy Birthday to Me


Pitbull ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer - Give Me Everything
***
Tässä puhuu viisas ja ... jotain aikuinen. Heh. On tosi hauska sanoa itteään aikuseksi.Kun kello loi 00.01 syyskuun kuudennentoista ja seitsemännentoista päivän välillä, olo oli iloinen, huba. Oikeesti tunsin kuina olin vanhennut vuoden. Se perjantai ilta oli hemmottelu ilta: olin yksin kotona, istuin saunassa, tein kasvonaamion, jalkakylvyn, kuorinnan, virkistävät jalkavoiteet ja saippuat ja hoitoaineet ja kaikki. (tämäKIN idea lähti kaverilta, joka oli samana iltana aiemmin tehnyt kyseiset asiat, ja kun juoruttiin siinä illalla seuraavan illan suunnitelmista niin idea tarttui muhunkin ja ryntäsin heti pistämään saunan päälle (:

16.9. Mä olin vielä virallisesti lapsi.



lapsettaaa (: Heh mun lempipuuhaa on ottaa ittestäni kuvia ilmeilemässä (salaisuuksia paljastuu!)
17.9. Mä oon virallisesti aikuinen, vastuullinen ja viisas


Miksi näin väsynyt ilme pienellä.. :o :)

Mun uus fb profiilikuva :---D Ookoo en osaa olla asiallisesti kuvissa.





Mun ensimmäinen omatoimisesti ostettu siideri. MMmm.
Olin pettyny ku täti ei ees kysyny papereita! 

Siis kellä on niin parhaita kavereita et ne tekee sulle kamelikakun!? NO MULLA!

Ja toine teki mulle piirakkaaa. MMMMMM nam


Oltiin meillä alottelemassa pikkuporukalla (en halunnu järkkää bileitä!)
Sitten kaikki kynnellekykenevät lähti baaariin.
18.9. Sukulaiset tulee kakulle

Omg onnistuin leipomaan jotain !
Ps. onnistuin tekee muuten ihan sika hyvää kinkkupiirakkaa! Vaik oli tääki hyvää :3

Kommentit

  1. onneksi olkoon. ite odottelen vielä vuoden -.-... TAINO ei enää sitäkää!! ;D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti