miltä näyttikään 30 tammikuuta 2011?

Kaikki ovat varmaankin kyllästyneet kaikkeen siihen miksi täällä ei ole lunta hössötykseen ja valitukseen. Noh, lisää sataa! Mustakin on outoa, että ei ole lunta, eletäänhän nyt joulukuun viimeisiä päiviä eikä lumihiutaleita näy mailla halmeilla. Outoa.


Parachute - One Small Step

Koska tämä vuosi on jo melkein ohi, ajattelin tehdä sellaisen mitä tapahtui vuonna 2011 päivityksen, mutta sitten en jaksanut etsiä kuvia ja rupesin katselemaan tammikuussa 2011, 30 päivä ottamiani kuvia lenkiltä Iitan kanssa. Oih kun silloin oli lunta (vähän liikaakin, ja kylmä!)

Mulla ei ole uudenvuoden lupausta, mulla ei ole uudenvuoden suunnitelmia, mulla ei ole uudenvuoden juhlistamissuunnitelmia. Let's see what is going to happen. Rennosti ja kivasti. En aio juhlia kovinkaan rankasti, mua ei kiinnosta. Olin keskiviikkona parin kaverin kanssa Ale bubissa tanssimassa ja keventämässä. Oli hauskaa.
Viime uv:na vedin totaaliset perseet. Se oli kamalaa, hirveää, ällöttävää. Hyi en halua, että sillätavalla käy e n ä ä    k o s k a a n. Kaiken lisäksi mulla on sunnuntaina ratsastus.
Mun uudenvuoden lupaus on käyttäytyä kiltisti ja viisaasti uudenvuoden aattona, eikö se ole ihan tarpeeksi hyvä lupaus?

Mä en tee lupauksia, koska kuitenkin rikkoisin ne.

Mutta, ei nyt jaksa mistään uudesta vuodesta, puhutaan siitä lisää sitten kun se koittaa!

Tässä siis materiaalia 30.1.2011
Ulkona oli kaunis pilvetön sää, aurinko lämmitti, kamera ladattuna ja eikun lenkille koiran kanssa. Kirpsakka pakkassää takasi koiran liikkuvuuden (jos jäi paikalleen seisomaan niin jäätyi)

Vaikka Iita onkin viimeiseen karvatuppoon saakka auringon ja lämmön palvoja, nauttii se silti lumessa vapaana juoksentelusta


Ollaanpas sitä vakavia ;D


Ai meidänkö koira takakorkea? (ainakin tässä kuvassa)


Kunnon liikkeellelälhdössä voima lähtee takajaloista ;)




Kunnon tärrieri tappaa saaliin (hanskan) katkaisemalla sen niskan voimakkaalla päänheilutuksella :D


Voi sitä lunta, tule jo. Lumeton talvi on tylsä. Kait tuo luntoäiti on vain väsynyt kun on jo piinannut meitä kahdella erittäin pitkällä, kylmällä ja lumisella talvella putkeen.. ehkä sitten ensivuonna! (;

Todennäköisesti kuulette musta seuraavan kerran vasta ensi vuonna ;) Ja hei kelatkaas nyt 2012!
Eikö tehtäisi jokaisesta päivästä juhlimisen arvoinen. Pitäkää hauskaa, mutta järki päässä (kyllä äiti, ainahan mä)
Hyvää UUTTAVUOTTA kaikille!

ps. pitäisi viimein laittaa meidän jouluratsastus kuvat kahden viikon takaa tänne bloginkin puolelle, mutta jotenkin tuo joulu laiskistaa ihmisen ;D

Kommentit