Maaliksuun Avaus - Kuulumisia

Tämä on näitä busy doing nothing special postauksia part 2359328000459770000.


Mitä meikäläinen on tehnyt viime blogitekstin kirjoittamisen jälkeen, tässäpä ne listalla:

-Olen hommaillut vakuutuksia, hakenut kämpän avaimet ja käynyt katsomassa sen ensimmäisen kerran. Ja avainten haun takia melkein möhästynyt koulusta.

-Osallistunut todella moneen lihaspistariin koulussa (ja ne ovat menneet kohtuullisen hyvin). Tällähetkellä lueskelen tuki- ja liikuntaelimistön tenttiin.

-Siivonnut enemmän kuin koskaan aiemmin. Ja kyllä, inhoan siivoamista edelleen. Onneksi suurinosa siivouksesta on nyt viimein ohi. Ja onneksi Essi oli auttamassa - siltä siivoushirmulta ei jäänyt mikään huomaamatta.

-Olen hoitanut kämpän wifi:n ja digiboxiasiat kuntoon. (first things first)

-Kävin juokemassa kymmenen kilometrin lenkin aikalailla keväisissä vaatteissa - ja huhhuh, mikä soija! Muutoin en ole tehnyt mitään urheilullista, kärvistellyt vain itseinhossani.

-Olen käynyt aivan liian monta kertaa Ikeassa ja tuhlannut jälleen kerran ihan hirmuisia määriä rahaa heti sen ilmestyttyä tililleni. Ja herranenaika sentäs, nythän on vasta kymmenes päivä tätä kuuta!

-Koneeni palasi takaisi huollosta ja olen siitä ikionnellinen. Käytin myös ensimmäisen kerran tänä keväänä aurinkolaseja ulkona.

-Käynyt Turussa viikonloppureissulla kavereitten kanssa. Ja ai että meillä oli hauskaa! Meitä oli pienessä yksiössä (jonka kaverini on sisustanut aivan ihanalla tavalla) neljä pimua ja kyseinen kämppä ei ole varmaankaan koskaan ollut niin äänekäs. Etenkin kun paikalla oli sellaiset hölösuut kuin minä ja Essi. Kiitos vielä ihanille tytsyille viikonlopusta <3

- Olemme tutustuneet Turun yöelämään (mm. kuullut että puhun aivan liikaa ja minun pitäisi tukkia turpani, että minulla ei ole edes kunnon tissejä, meitä on käsketty painua vittuun tyypin baarista...) Kävimme Turun Linnassa ja Ruissalossa ja leffassa ja syömässä. Ja tehtiin ihan mahdottoman hyvää ruokaa. Ja meikäläinen teki hienon taskuparkkeerauksen Turun keskustassa.

-Kirsikkana kakun päällä sain myös tiedon, että kämmppäni vaihdetaan lattiat (työ puoliksi tehty jo) ja seinät maalataan (wohoo). Myös kaikki ilmoittamani viat on korjattu ja nyt on pikku loukkoni niin priima, ettei se edes haittaa, vaikkei vessan seiniä maalattaisi/uusittaisikaan.

-Minulla on viimein pöytä ja sänky.

-Päätin itse tehdä kesällä hyllyn ja olen suunnitellut tv-tason tekemistä. Olen saanut sähköiskun, koska äiti ei tajunnut sulkea yhtä katkaisijaa ja lampun johdoissa kulki edelleen virta.



Kaiken kaikkiaan elämä on todella hektistä, mutta samalla ihanan chilliä. En ole vieläkään päässyt muutamaan, mutta ehkä tämän viikon aikana. En myöskään ole vieläkään päätynyt mihinkään sisustusratkaisuun. Ja tarvitsen nojatuolin. Ja verhot. Ja noh, vähän kaikkea.

Lupaan kirjoittaa seuraavalla kerralla jotain järkevämpää.


100_4051 2013-07-05 (58)
Islanti 2014 // Irlanti 2013

Tällä hetkellä myös allekirjoittaneen matkakuume on erittäin koholla, mutta onneksi vaivoihin on myös lääke (sanoittehan sen päässänne sillä mainosäänellä?) Mutta jos vaikkapa paljastaisin sen teille ensi postauksessa? :)

Kommentit