Elämäni aakkoset

Aamiainen.
Päivän tärkein ateria. Syön aamupalan joka päivä. Mun perus aamupala on: kaks ruisleipää (paahdettu) joiden päällä on voita, kinkkusiivu ja kaksi palaa juustoa. Sen lisäksi juon aina kolmen hedelmän mehua.
Biletys.
No mitäs sitä muuta selittelemään. Kun keskustelin että mun pitää tehä mun elämän aakkoset niin kaverini sanoi että A:n kohdalle sun pitää kirjottaa niinku alkoholi, mutta eihän se ois ollu sopivaa... enhä mä nyt mitää semmosta ;D
Camel

eli kameli in English. Och Kamel på Svenska, El Camello Espanjaksi : D Kuten jo joskus aiemmin sanoin, mulla ei oo mitään hajua mistä mun ylenpalttinen kameli innostus on peräisin.. Mutta sieltä jostain se tulee ja tykkään todella paljon kameleista. Ja kyllä
a) en ole ikinä nähnyt elävää dromeraaria (ainakaan läheltä)
b) en ole ikinä ratsastanut kamelilla
c) lähin etäisyys millä olen nähnyt kamelin on Korkeasaarenaitojentakaa.. Mutta siis, pieni korjaus: minulle kameli tarkoittaa dromedaaria. Pidän dromedaareista, en kaksikyttyräisitä kameleista (ainakaan niin avoimesti)
Mulla on myös oma sellainen kolmioista ja viivoista muodostunut pikakamelipiirrustus mitä aina piirtelen kaikkialle kun on tylsää :DD Mutta joo, ei kameleista sen enempää.... Tälläerää ;)
Dodo
Uskon dodojen olemassa oloon. Niitä on oltava vielä jossain. Piilossa sillätavalla jään alla niinkuin ne dinosauruksetkin siinä Ice Age 3:ssa (oliks se kolmonen vai jo joku neljäs?) Dodot on vaa jotenkin nii hauskoja. Niistäkin olen jo pitkää tykänny.. Mutta kyllä niitä on vielä tuolla jossain ;D
Eläimet
En olisi saanut tiivistettyä kaikki harastuksiani ja pitämisen koheiteni tänne niin piti hiukan tiivistää ja laittaa useampi asia samaan syssyyn.-Pidän hevosista, olen ratsastanut jotain 10 vuotta ja hepotit on minusta vain niiiin ihania eläimiä (huolimatta siitä että tälläkin hetkellä mulla on kädessä mustelma kun yksi kaakki puraisi kun olin kiristämässä satulavyötä... Mutta hei, ei saa olla liian helppoa)
-Sitten on tietysti kamelit, jotka oval lähellä sydäntä, ja
-kissat, jollaista olen nyt sen 3 vuotta halunnu (saamatta) ja
-koirat (iita <3)Muutenkin diggailen niistä eläimistä, PAITSI niistä kaiken maailman ölliäisistä ja mönkivistä ötököistä.
Food
Ruoka. Ilman ruoka ei voi elää. Piste. Ruoka on rakkaus. (<3) Eipä tässä muuta.Ps. Ruoka on hyvää
Günther
Häähähähää, tähän G:hen oli tosi vaikeeta keksii mitään, jotenka tähän tuli sitten tälläinen. Günther on hieno mies. Hienoja biisejä. :D Hienoa musiikkia. En ole minkään ylisyvällisen ja hienon musiikin ykkösfani vaan popitan vähän kaikkee mahdollista

http://www.youtube.com/watch?v=iPrnduGtgmc (olkaa hyvä <3)
Hiljaisuus
Kaikki tarvitsee joskus omaa rauhaa. Ja vaikka olen sellainen ihminen että viihdyin muiden seurassa ja tykkään mennä ja relletää ja olla koko ajan puuhaamassa jotain, mieluiten minulle tärkeiden ihmisten kanssa, niin välillä sitä jokainen tarvitsee omaa rauhaa, hiljaisuutta ja kiireettömyyttä. Sellaisen viikonlopun (sillä todellakin vain viikonloppu, tai päivä silloin tällöin riittää täyttämään tämän "yksinäisyydentarpeen") vietän yleensä mökillä. Sielä ei ole mitään tekemistä ja saa tedellakin sydämensä kyllyydestä vain .... olla.
Iita
Iita koira. Pieni borderterrieri ärripurri. Noh, se on 2005 vuonna, marraskuussa syntynyt. Saimme sen juuri kotiin "joululahjaksi" ja noh, onhans e nyt jo 6 vuotta tuossa pyörinyt ja haukkaa kyllä aika suuren osan vapaa-ajasta (aina välillä). Vaikka Iita kyllä antaakin anteeksi sen ettei sitä ihan aina huomioida ja minulla on muutakin elämää kuin pelkästään kotona sen kanssa pyöriminen. :)
Jäätelö
Jäääätelö. Ah, suklaa ja kinuskijäätelö on mun lemppareita. Mansikka jäätelöstä taas en tykkää paljoa ollenkaan, se vaikuttaa jotenkin liian.... terveelliseltä. :----D se on mun ainut selitys tähän. Mutta siis, jäätelö ja kesä on täydellisiä, yhdessä ja erikseen.




Kesä(loma)
Ah, sitä odottaa koko vuoden, ensimmäisestä koulpäivästä syksyllä viimeiseen ennen kauan odotettua kesää <3 Tykkään kesästä, ja lomasta, joten mitäs siihen lisäämään.
Lyn Cassady
Mun idoli. Mun esikuva. Ah, siis meillä on joku inside sisäisen rauhan etsimis juttu, jota moni ei ehkä ymmärrä, mutta se hetki kun katsoin Vuohia tuijottavat miehet ja näin Lynin siinä. (Lyn on siis elokuvan hamo) Se oli heino hetki. Muuta en osaa sanoa, katsoin suu auki ja silmät ammollaan sitä upeaa hienoa miestä joka oli niiiin lähellä sisäistä rauhaa. Suosittelen katsomaan Vuohia tuijottavat miehet pelkästään Lynin takia. Muuten leffa oli iha paska....
Makkara
Korv. Makkara on hyvää ja kuuluu kesään. Kesä ja makkara. Makkara on äijä ruoka ja meitsi on tosiäijä! :-------------D
Napostelu

Ahh. Sateinen sää, hyvä tv ohjelma/leffa ja pikkunaposteltavaa. Onko parempaa? No onhan sitäkin, mutta napostelu on vaan nii kivaaa. :) Tykkään syömisestä joo moi. Mikä häpeä kun maha on kun lehmällä : D No sen siitä saa ku tykkäää syödä



Onnellisuus
Se on tärkeää. Aina ei voi olla onnellinen, mutta onnellisuus on se asia, mihin ihmiset kaikella tekemisellään pyrkivät. Sitten loppujen lopuksi. Noh, on kiva olla onnellinen. Joskus ärsyttää ja masentaa mutta onnellisuus on kivaa. Se fiilis aina välillä kun on se tunne että mikän ei voi pilata mun päivää.
Piirtäminen
Piirrtän säännöllisne epäsännöllisesti. Yleensä eläimiä. Hevosia, kameleita, lohikäärmeitä. Vähän mitä sattuu. :D Yleensä piirrän myös hiilellä tai sitten iha lyijykynällä vaan. Myös pastellit on yleeensä käytössä. Kuivapastellit. Voin joskus laittaa tänne vaikkaba jotain kivoja töhrystys kuvia :))
Qma
no siis oikeesti tosi h0t. Qma on vaa hauska sana ja se on kiva kijottaa tollee Qma eika Kuuma : D No siis ja tottakai mähä oon kans tosi qma :----D
Ratsastus
Okei, elikkä. Muistelin tossa aiemmin ettei mulla ois ollu omaa paikkaa ratsastukselle, mutta näköjään on :D Olen siis jo pitkää ratsastellut (kymmenisen vuotta) Poni-Haassa. Aluksi ratsastin poneilla ja nyt noin vuosi sitten vaihdoin ratsastamaan hevosilla. Pidän poneista, mutta noi heovset on vähän osaavampia. Ja sen kyllä sanon, että olen ponityttö93 4ever, eli ponit on pop vai miten se meni :DD
Shoppailu
no d44 aimmma gööörl ;D Ongelmana mainitakoon että mun rahatilanne on yleensä niinkun..... zero :)
Toverit
Toverit on tärkeitä minulle. Ysätävät. Kaverit. Niitten kanssa on kiva puuhailla tehdä kaikkea kivaa :)
Uiminen
Kesään kuuluuu myös uiminen. Jäätelön ja makkaran lisäksi. Tykkään uida kesällä sillä silloin vesi on lämmintä. :) En tykkää kylmästä vedestä ollenkaan. Vaikka käytiinkin kavereiden kanssa avannossa talvellä (mikä näin myöhemmin ajateltyuna tuntuu aika... mahdottomalta)
Valokuvaus
Valokuvaus on yksi mun epävirallisista, säännöllisen epäsäännöllisistä harrastuksista. Noh, eipä siitä enempää
Www.facebook.com
Ehkä yleisin sivu millä asioin ollessani koneella :D Yksi kaverini sanoikin että: julle sä oot semmone ihminen, ettei sulla pitäis olla oikeuksia kirjotella mitää fb:seen, sillä sä ain raiskaat kaikkien seinät (ja uvat ja statukset jne)" et silleee moi.



X
D
mun yks lemppari hymiö ":D" lisäksi
Yökukkuja
ON vaan ihanaa valvoa myöhää, katella tv:tä ja leffoja (ja napostalla pikkasen jotain ruokaa) :D hihihi olen yökukkuja ja aamulla tykkään nukkua pitkään. Kesällä ei tee ollenkaan tiukka nukkua 12 ;)
Zen
Zen on se mitä haen elämältä. Täydellistä sisäistä rauhaa. Lyn on oppaani ja esikuvani rauhan löytämissessä. :D Zen on siis kova sana meidän kaveriporukassa.
Åbo Akademi
Tähän en keksinyt yyyyyyyyyhtän mitään muuta... Jos mä menisin Åbo Akademiin?? Miten ois... Oon ihan surkee ruotsissa, mut haluisin olla hyvä ruotsissa.. ja muutenkin kielissä :)
Äijä
no toiset vaa on nii kovii jätkii :DD ähähäh no en tiiä. tämäkin on vähänniinku inside läppää kaveriporukassa
Öö?
Oon aika paljon aina pihalla.. Niin öö? on perus kysymys ja alotusk vähänniinkuin kaikelle mitä mä rupeen vastailee :D Mut välillä oon yllättävän fikus ja ihan yllätän ihmiset. Ja mulla on ylensä jotain sellasta tosi epäoleellista tietoa, millä voin sit "päteä" :D

terkuin julia

Kommentit