Julian top10 rakkauslista

En tiedä onko nää nyt sitte iha semmosessa top10 arvojärjestyksessä.. :D Okei nä ei oo missään arvojärjestyksessä :D Mutta siis, jonkinlainen "kymmenen mitä minä rakastan "-lista tässä nyt sitte on. Kuvien kera tietty ;)

#1 Ruoka.

Hmm, ruoka on kyllä aikalailla ykkössijaa pitävä asia :) Pidän ruuasta (ja se näkyy ryhävälaan ruumiin muodossa). Etenkin kana on meitsin suosiossa. En siis ole sellainen pidän herkuista ihminen, vaan ylipäätänsä tykkään syödä, myös terveellisiä ruokia (mutta EN väitä etten tykkäisi herkutella!). Itse en osaa kokata ollenkaan, mutta onneksi meidän perheessä iskä osaa (ja se tekee tosi hyvää ruokaa) Hyvää ruokahalua kaikille ;)
#2 Iita.

Iita on meitsin pikkupiski koiruus pallo <3 :) noh virallisesti papereissa se ei ole mun, mutta noh, sillee se on mun. Vaikkakin tilanne tulee olee sellanen että pikkuprinsessa jaa kotio sitte joskus ku meitsi muuttaa pois. Iita on vuonna 2005 syntynyt bordertetiety typykkä, jonka kanssa mut voi bongalla kulkemassa paikassa (....) jota ei nyt kerrota :D Iita on myös mun pääasiallinen valokuvauskohde (: Iita on avoin ja sosiaalinen pikkupiski joka tykkää ihmisten seurasta. Se on perso ruualle (niinkuin omistajansakkin) ja se on muutenin todella samanlainen kuin minä. Ehkä ten tänne joskus sellaisen kauniin listan että millätavalla minä ja iita ollaan erilaisia/samanlaisia... :D Iipun kimppuun on hyökännyt enemmän kuin liikaa vihaisia koiria niin sen seurauksena se ei oikein muista koirista tykkää.. Osittain tästä syystä lopetin iitan kanssa tokokisoissa käymisen. Iitalla on näytelyistä serti ja cacibi ja tokosta plakkarissa on tk1 ja avoimenluokan epävirallinen terriereiden tokomestaruus. Iita on leikattu ja nautiskelee auringonotosta :)
#3 Toverit.

Tovereilla tarkoitetaan nyt siis ihmisiä, kavereita jnee. :) Mitäs siihen lisäämään. Tämä elämä olisi miljooooooooooona kertaa tylsempää ilman näitä kaikkia ihania rakkaita kaksimielistä läppää ja pällejä ideoita saavia ihmisiä <3
#4 Elukat.

Okei. Elikkä siis, meitsi tykkää erilaisista eläimistä. Kameleista (!), Kissoista (!), tietysti koirista, olen ratsastanut kohta 10 vuotta ja diggailen hevosista. Noh, ylipätään, tykkään eläimistä. En kuitenkaan tykkää ötököistä. Hyönteiset (kaikki muut paitsi kedolla kauniisti lentävät perhoset) ovat ihan kamalia !!! :D Koiria meillä on aina ollut ja olen halunnut kissaa jo kolme vuotta, mutta meidän muu perhe ei oikeen innostu kattimatikaisesta.... :< Kamelit taas on jokin mystinen rakkaudenkohde. Pidän kameleista, enkä tiedä miksi, en ole ikinä edes ratsastanut kamelilla, ja olen nähnyt about pelkästään jotkut korkeasaaren kamelit, mutta mä siis diggailen enemmän niistä dromedaareista, eli yksikyttyräisistä :D (joskus saatte tänne kauniita kuvia kissoista ja kameleista!! ja varmasti myös hevosista)
#5 Valokuvaus.

Minulla on jo semivanha järkkäri. Verrattuna uusimpiin peleihin se on erittäin vanha. :D Mutta olen sitä mieltä että valokuvasta ei harrasteta pikseleillä vaan noh, kyse on enemmänkin hyvästä ajoituksesta :DD Joskus kaikki vaan loksahtaa kohdalleen ja kuvasta tulee täydellinen, välillä taas vaikka mitä tekisi kuvista tulee iha paskoja :DD Mutta siis, tykkään kuvista, ja kuvaan itse pääasiassa jotain puita ja tota meijän iitaa :D Tännekkin voin laitella omia kuviani, mutta yleensä ne ei varmaankaan liity aiheeseen niin otan kyllä rakkaasta googlesta sitten kuvia :) Mutta siis, kuvailen, mutta en osaa ottaa ihmisistä kunnon kuvia .. enkä kovinkaan hyvin osaa kuvata sisälläkään :)
#6 Matkustus.

Ah, en ole kovinkaan paljon makustellut, sillä meijän perheellä on sellainen tapa että sitten ku lähetään nii sitne lähetään jonnekkin kauas :D Ollaan oltu Thaimaassa ja Intiassa.. Ja sit joskus jossain mutta olen ollut niin nuori etten muista mitään niistä :D Olinb myös ratsastuskielikurssilla 2009 Englannissa ja ollaan ens syksynä lähdössä New Yorkiin <3 Sitten kun olen iso niin haluan matkustella paljon. Olis myös kiva lähtee joskus interreilaamaan :) Mutta kattoo nyt. Ainakin Malediiveille pitää päästä ennenkun ne uppoaa !!!
#7 Nukkuminen.

Ah, mitäs sitä muuta. Mä vaadin aina välillä mun 10 tunnin kauneusunet :) En kylläkään ikinä kouluviikolla kerkeä nukkua 10 tunnin yöunia, mutta yritys voi olla kova. Viikonloppuina sitten kurotaan univelkaaa. Mutta nyt kesällä on kivaa kun saa myös nukkua <3 Nyt on vielä pari päivää mun 10 päivän duuniharjotelujaksosta jäljellä ja sitten mä pääsen virallisesti avaamaan mun loman ja nukkumaan aina johonkin 12 ja sitte 2 käyttämään koiraa aamulenkillä :) Baby i like it.
#8 Kesä.
No siis kesä. Aurinko. Ranta ja hiekka. Lämpö. Jäätelö. Mitäs siihen lisäämään. Ruskettuminen. Rakastan rusketusta, ja talvella tulee todellinen surku kun aurinkoa ei näy, rusketus "kuihtuu" pois jne. Mutta nyt on kesä, ja se on ihanaa <3
#9 Juhlat.

Heh, no bilettäminen on kivaa. Välillä pitää vähän höllätä ja päästää irti arjesta. Välillä menee vähä lujaa ja kovaa ja korkeelta ja mopo karkailee käsistä, mut hei it's life. Ja eiks se oo sillee et kantapään kautta oppii? ;DD Eipä muuta. "...Rankat duunit tarvii rankat huvit..."
#10 Leffat.
Rakastan leffojen katsomista. Action ja romantiikka ja komedia. Kauhua en kestä, en edes osia trillereitä. Mutta Disneyn piirretyt on ehdottomasti ykkösiä. Mulan, Aladdin, Leijonakuningas jnejnejne :) Piirretyissä on niin ihana musiikki (etenkin vanhemmissa) hihihi kuva ofc aladdinin abuuuu :D

Kommentit