Julia ♥ Instagram

Oonko kertonu et oon nykyään suuri instagram fani
Vanha tunnus, jonka linkitin tänne jonkin aikaa sitten ei toiminut, joten loin uuden. Wohoo. Tämä nyt ainkain tähän mennessä on toiminut kunnolla! Jeij!

Pakko myöntää, että olen ihan yyberfanaattinen tuon ign suhteen. Sitä se teettää kun ostaa hyvän puhelimen, johon jopa mahtuu erilaisia sovelluksia.

Meikkistä siis saa seurata!
#followme ja sitä rataa ;)


Lisäksi tuo meikäläisen aktiivisuus tuolla on nyt huomattavasti suurempaa kuin täällä blogin puolella. Pahoittelut siitä. Palaan varmaan huomenna (jos ehdin) asiaan yhdestä ylläristä, jota en ole vielä kertonut ja mikä tulee ihan kohta! Jeij! Että jos yhtään kiinnostaa, meikäläisen tekemiset ja täällä blogissa ei ole tarpeeksi sisältöä, suosittelen klikkausta tuonne instagramin puolelle, siellä on kaikenlaista extraa ;-) Ja kaiken lisäksi, meikäläisellä on sielläkin säälittävän vähän seuraajia :D


Mutta, jotta ette jäisi ihan tyhjän päälle meikäläisen kuulumisista niin:

♥ Ostin ne superkalliit juoksukengät, joilla on kyllä ihan superhyväjuosta.
♥ Olen kuolannut kissanpentujen perään yksillä jos toisilla nettisivuilla.
♥ Vietin juhannuksen maalaismaisemissa, mökillä rentoutuen. Nyt on hyvä taas painaa töitä pari päivää
♥ Olen nyt yksin kotona kun porukat jäivät vielä ainakin viikoksi möksälle.
♥ Odotan innolla sitä asiaa, mistä aion kertoa teille huomenna
Midninight Run harjoittelu on tällä hetkellä 7 km kohdalla. Enää muutama kilometri lisää!
♥ Vietettiin emman kansaa kynsi-iltaa (tai noh, päivää) tuossa viime viikolla, lisää tällaisia!
♥ Huomenna aamulla töihin. Minulla on ensi viikolle neljä työpäivää, joista mittariin pärähtää 36 tuntia. 
♥ Toivon, että näkisin sen megakuun tänään ennenkuin menen nukkumaan ja saisin otettua siitä muutamat kuvat tänne blogiinkin..
♥ Olen yrittänyt suunnitella elämääni - mitä teen sitten, jos en pääse opiskelemaan toimintaterapiaa? Minne haen vielä kerran uudestaan. Mitä oikein teen seuraavan vuoden. Kannattaako yrittää hakea lukemaan sittenkin jotain muuta..
♥ Tulokset tulevat aikaisintaan 1.7. Sitä odotellessa.
Meikä painuu nyt nukkumaan. Ja toivotaan, että tämä mun aktiivisuus paranee taas vähän

Kommentit