Tiedän olevan, hyvää ja kaunista

Viimekertaisen postauksen tiimoilta olen saanut muutaman yhteydenoton kavereilta ja tutuilta. Serkkuni kanssa sitten juteltiin jonkin aikaa aiheesta ja kyseisen keskustelun perustella päätin, että kirjoitan seuraavaksi sellaisen postauksen, jossa listaan asioita joista pidän itsessäni, jotka ovat hyvin ja joissa olen hyvä.

Siinä missä edeltävä postaus oli teemoiltaan ja tyylitään normaalista poikkeava, olen tämän postauksen suhteen hyvin omalla mukavuusalueellani. Rakastan listoja. Olen muutenkin niitä ihmisiä, jotka pyrkivät lähetsulkoon aina keskittymään siihen mikä on hyvää ja näkemään jopa välillä ärsyttävyyteen asti kaikissa tilanteissa jotain hyvää ja positiivista. Varmaankin juuri tämä ominaisuus on yksi niistä, minkä takia olen lähestulkoon aina hyvällä tuulella ja iloinen - en vain jaksa masentua ja surra asioita pitkään, vaan valitsen mieluummin huolettoman ja positiivisen näkökannan asioihin. (En tiedä onko äsken mainitsemani asiat ristiriidassa edellisen postauksen ajatuksien ja ideoiden kanssa, mutta sellaisia me ihmiset ollaan - pirun ristiriitaisia otuksia) 

Olen aiemmin kirjoittanut hupimielessä kevyen ja humoristisen postauksen asioista, joissa olen surkea (klikkaa tästä). Mutta nyt mennään siis niihin asoihin joissa olen hyvä, mistä pidän itsessäni ja sitä rataa

DSC_2580  DSC_2672

1) Minulla on omasta mielestäni kauniit silmät ja silmät ovatkin mielestäni naamani mielenkiintoisin osio. Silmäni vaihtavat väriä valosta riippuen. Välillä ne ovat todell tummat harmaat, seuraavassa hetkessä kylmän siniharmaat, kirkkaan siniset tai jopa hiukan vihertävät. Pidän muutenkin todella paljon silmistä, kauniista silmistä.

2) Olen tarpeeksi "hyväihoinen" ja laiska kulkeakseni julksilla paikoilla ilman meikin häivää. (Paljastuksena mainittakoon, että yleensä kyllä pyrin laittamaan meikkivoidetta, jos en muuta ehdi). Saatan lähteä ilman sen suurempia tunnontuskia kauppaan, kouluun ja töihin ilman kunnon meikkiä.

3) Jos jaksan meikata, saan ripsivärillä esille muutoin erittäin haalean väriset ripseni, jotka ovat suhteellisen pitkät.


101_0397  DSC_0835

4) Perusilmeeni on aika nyrpeä ja ehkä hiukan surullinen alaspäinkääntyvineen huulineni, mutta olen hymyilevä luonne, ja minulle tulee hymyryppyjä jo nyt. Vanhana tulen olemaan varmasti ryppyinen pepsodentmummo. Tulen olemaan ryppyinen myös auringonottoinnostukseni takia - rakastan brunaa!

5) Minulla on hyväkuntoiset hampaat, eikä minulla ole tähän mennessä ollut yhtäkään reikää *kopkop*

6) En ole lähestulkoon koskaan kipeä (jos pientä syys/kevät/tms. flunssaa ei lasketa). Viimeksi sairastin kunnolla yli kaksi vuotta sitten *kopkop*

7) Rakastan piirtämistä, maalaamista, hiilitöitä, paperinleikkausta ja taiteilua muutenkin - ja olen siinä suhteellisen hyvä. En ehkä ole taiteilun maailman paras virtuoosi, mutta todennäköisesti keskivertotallaajaa taitavampi.

DSC_2732  DSC_2693

8) Tämä on ehkä hiukan outoa, mutta pidän kovasti kaikista kehoni arvista, naarmuista ja merkeistä - pigmenttiläiskä nenässäni ja selässäni, sekä polveen yli viisi vuotta sitten tulleesta arvesta. Harmittelin suuresti kun lähemmäs kaksi vuotta sitten töissä tullut, yli vuoden kädessäni ollut, popcorn-koneen palovamman arpi lähti vähän aikaa sitten pois.

9) Minulla on työpaikka, jossa viihdyn suhteellisen hyvin (tietysti huonoja kausia on) ja olen viimein päässyt opiskelemaan itselleni ammattia. Toivottavasti pääsen myös muuttamaan ensimmäiseen omaan kotiini mahdollisimman pian ja saan kauan haluamani kissan. Elämässäni on kaikki hyvin ja olen siitä erittäin iloinen ja kiitollinen.

10) Jaksan juosta pitkiä matkoja. Saatan hyvällä mielellä juosta ihan vain kevyenä iltalenkkinä "vahingossa" kymmenen kilometrin lenkin. (perjantaina juoksin 8!)

11) Minulla on maailman parhaat ystävät, jotka hyväksyvät ja pitävät minusta juuri sellaisena kuin olen.

DSC_0107  DSC_1554
Oikealla: kaksi hiukan palanutta pimua kookosdrinkeillä (krabi, thaimaa 2014)

12) Minulla on yksi maailman kamalimmista tanssityyleistä ja vaadin suuren määrän alkoholia kyetäkseni irroittelemaan kunnolla - tykkään kuitenkin tanssimisesta.

13) Minulla on aivan mahtavan outo huumorintaju, ja arvostan aina kaikkia ihmisiä, jotka ymmärtävät huumoriani ja kykenevät lähtemään siihen mukaan.

14) Viimeisenä, koen olevani suhteellisen hyvä valokuvaamaan. En ehkä niin hyvä, että kykenisin kuvaamaan missä tilanteessa tahansa, mutta sillä tasolla, että koen haluavani pitää tätä blogia ja jakaa valokuvia täällä :)

103_0065  DSC_0020

Kommentit