Barn Owl

001


Tällainen operaatio mulla on ollut tehtävänä jo varmaankin kolme viikkoa. Yhtenä yönä vain sain päähäni, että haluan tehdä "jotain, missä on sulkia". Ehdinkin kirota mielihaluni useaan otteeseen tätä työtä tehdessä.

En siis todellakaan jaksnaut v'äsätä yksityiskohtaisia pilkkuja ja kuvioita suoraa yhdellä piirrustuskerralla. Sitten piti käydä töissä ja sitten oli joulu ja uusivuosi ja kiirettä.. niin tuon tekeminen sitten vähän jäi... Mutta nyt se on viimein valmis. Pari viimeistä sulkaa viimeistelin tuossa aamulla.

Tämän postauksen jakamista testasin muuten jo suoraa flickrin kautta, tuollaisesta "jaa bloggerissa" näppäintä painamalla. Katsotaan millainen tästä postauksesa tulee, jos sen tällätavalla jo julkaisee. Yhden kuvan julkaisu olisi silloin ihan superhelppoa näin!

Työn tekniset tiedot: paperina a4 luonnospaperi, lyijyTÄYTEkynällä lisäksi vielä tehtynä. Alunperin oli tarkoitus tehdä tästä värillinen, mutta jostain syystä rupesin tekemään siitä mustavalkoista.

Ainin, tämä oli muuten vuoden ensimmäinen "kunnollinen" taiteilu :)

ps. jostain syystä tuon kuvan mittasuhteet muuttuivat ihan oudoiksi skannatessa.. Siitä tuli jotenkin pidempi kuin mitä se oikeasti on :o
edit: oli kuitenkin heti pakko tulla korjaamaan tuo kuva keskelle sivua ja muuttamaan sen koko. Suoraa flickristä jaettuna kuvanlaatu meni ihan kököksi ja blurriksi ja kuva oli aika pieni...  Ainiin, ja tunnisteetkin piti lisätä!

Kommentit

  1. Sanon aina samaa, mutta tää on niin epäreilua, että jotkut osaa piirtää näin hyvin!! :oo ps. mulla on sulle haaste (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja mä sanon aina kans samaa; kaikkien on oltava hyvii jossakin. sä taas osaan kokkailla, missä mä oon surkee! :) mutta kiitos kuitenkin <3

      Ihanaa - haaste! Pitää mennä heti tsekkaamaan! Oon tässä pari päivää ettinytkin jotain postattavaa ;)

      Poista

Lähetä kommentti