Lakkiaiskuvat

Noniin, sain vihdoinkin aikaiseksi julkaista jopa täällä blogin puolella noita lakkiaiskuvia. Jeiij. Jälleen jätin osan julkaisematta, vaikka siellä niiiin monen monta ihanaa ja uskomatonta kuvaa olikin. :> Tässä siis muutama valikoitu yksilö, saatte olla kateellisia, sillä en teille kaikkia niistä näytä - osa on vain minun ja sukulaisteni ja tuttujeni käyttöön. Iso kiitos vakkarikuvaajallemme, joka on kuvannut niin minun kuin veljeni rippijuhlat, ja ties mitä muutakin tärkeää!
Enempää hölisemättä pläjäytän nämä kuvat nyt vain tähän ruudulle, ja sen jälkeen painun suihkuun! Hyviä illanjatkoja





Namm, meillä oli tosi paljon erittäin hyvää ruokaa! Tässä yksi meikäläisen (ja monien vieraiden) lemppareista: rieskarullat!
 Valtti Areenalta lakkiaistilaisuudesta (seuraavien kuvien (c) Outi Toni)



Lakki päähän ja menoks!




Iita <3



 Ainut julkaisukelpoinen kuva illasta ;D Minulla ei kameraa ollut (onneksi) edes mukana, mutta Venlalla (valitettavasti) oli!


EDIT. Ylppärilahjoista en sen enempää pulise, mutta mainitsen sen, että voisin alkaa suunnitella lähiaikoina objektiivi ostoksia. En vain osaa päättää mitä haluan... 50mm, 35mm, fisheyeta, macroa... Fisheyen deletoin jo sen "epämonipuolisuuden" takia, vaikka olen aina sellaisista kuvista pitänyt, ei se jostain syystä ole sopiva vaihtoehto tälläiselle "luovalle" ja "monipuoliselle" kuvaajalle - kröhm, olipa taas hyvät adjektiivit.. Kaiken lisäksi mun valuuttamäärä ei oikein riitä mihinkään niin kalliiseen..

Macro olisi toisaalta kiva, haluaisin pääsät kuvailemaan kaiken maailman öttimölliäisiä, Iitan nenää, sun muuta lähikuvaa, mutta sitten taas olen lukenu että kaikki diggailee tuosta 50mm, mä en edes ymmärrä mitä se tekee ja mitä ideaa siinä on, mutta ei se haittaa.. Ja jostain taas, en tiedä miksi, päädyin katselmaan sitä 35 mm...

Mun on nyt myönnettävä, että en tiedä kameroista tai valokuvauksesta yhtään mitään, ja olen todellakin sellainen fiiliskuvaaja. En tiedä aukoista, isoarvoista, valovoimista tai mistään muustakaan yhtään mitään. (ja silti pidän blogia jota kuvailen yleensä sanoilla "lifestyle painotteinen valokuvausblogi")

Eipä tässä enää muuta kuin vain suuntaamaan kohti Rajala ProShoppia, jos sieltä vaikka joku setä osaisi neuvoa, mitä tämä tyttö nyt epätoivoisesti tarvitsee! (se macro ois kyl aika kiva..)

Kommentit