Olen rakastunut!

"Mä pääsin niin lähelle, etten oo ikinä aikasemmin päässyt!"

Joo, eli moni varmaankin miettii, että minkä rakkauden tunnustuksen tämä ääliö nyt tekee; olen nimittäin  korviani myöten rakastunut - nimittäin uuten objektiiviini <3 Se oli kirjaimellisesti rakkautta heti ensimmäisestä etsimen läpi silmäyksestä.

Olin nimittäin tuhlaamassa ylioppilasrahojani Rajala PRO Shopissa ja aikalailla helpon asiakkaan elekein ostin ensimmäisen vastaan tulevan, myyjän suosotteleman objektivin. No okei, ei se ihan niin mennyt.. Oli mulla vaatimuksia ja kysymyksiä. Vaihtoehtoina pyörivät pitkään 50mm, 35mm sekä tuo ihanuus, mikä minulla nyt on koristamassa objektiivi "kokoelmaani" nimittäin AF-S DX Micro NIKKOR 40mm f/2.8G. Kyllä, päädyin siis lopujen lopuksi tuohon macroon, pelkästään sen takia, että pääsin niiiin pirun lähelle!

Joo, nyt en kerkiä sen enempää teidän kanssa rupattelemaan, vaan pläjäytän tähän nyt pari äsken takapihalla otettua testikuvaa. Vielä pitää hiukkasen tuon objektiivin käyttöä harjoitella, mutta kyllä se siitä ;)







Odottakaapas vaan kun pääsen huomenna tosi hommiin ja kunnolla kuvaamaan! Taitaa huominen meikäläisen ostalta vierähtää kuvaillessa ja kameraa lässyttäessä. Vielä tällaisena pienenä lupauksena ja  huomautuksena, että meikäläinen on back in bussines: multa on nimittäin tulossa teille luettavaksi huomenna ihan jotain asiaakin. Tässä on vain ollut niin paljon kaikkea mistä en viitsi tänne blogin puolelle sen kummemmin kirjoittaa (mm. bileitä) että o muutama hiljaisempi päivä vierähtänyt tämänkin blogin osalta. Tänään oltiin nimittäin viettämässä Helsinki Päivää, ja sen kuvasaldoa ja muutakin höpötystä ja tarkempi sepostus tuosta uudesta putkestä tulee siis huomenna ;)

Kommentit