Joululahjalista

Kun tämä blogi on ollu tänä vuonna erittäin vähäjouluinen, ajattelin kuitenkin, että voisi olla kiva tehdä taas tämä joululahjalista kuitenkin ;)

Käykää kurkkaamassa viime vuoden lahjalista TÄÄLTÄ
JA Jos kaipaatte lisää jouluista lukemista, kurkatkaa viimevuoden joulukalenteri postaukset TÄÄLTÄ (itsekin yllätyin, kuinka hyviä ne Ideoita Jouluun postaukset olivatkaan!)

joululahjalistaa
#1 Muumi muki ja/tai kuppi Kuusen Alla ja Seikkaulu - Muutto. Tämänhetkisen muumimukisarjan kuolauksen kohteet. "Sit ku mä muutan": nii mulla ei muuta olekaan kun muumimukeja. Mutta kait niistä voi syödä, keittää, säilöä, juoda.... or not :D Jos olisin järkevä niin haalisin itselleni muutakin kuin muumimukeja, mutta koska meikäläinen on toiminut järin järkevästi?
#2 Singstar SuomiHelmet. Uusin Singstar meikäläiselle popitettavaksi! UUjee! Ja kaikkien korvat posahtaa
#3 Kyra ja Ratsastuksen Taito. Mitäs siihen lisäämään. Jokaisen heppatytön must have kirja! Tänävuonna ilmestynyt uusin painos vain pukinkonttiin ;) Jos tämän avulla saataisiin avotaivutuksen teoria viimeinkin iskostettua tämänkin sällin paksuun kalloon!
#4 Aurinkorasva, After Sun & Hyttyskarkoite. Miksiköhän? :D
#5 Paulo Coelho Vuosikalenteri 2014. Tästä on tullut mun vakkarikalenteri. Mulla on ollut kalenteri samasta sarjasta nyt jo kaksi vuotta.
#6 Kissa. Vaikken sitä koskaan saa, se ei tule poistumaan toivelistaltani. "Sitten kun mä muutan": niin otan kissan. Ruskean. Tai siiamilaisen.

DSC_9370

Sellaset listat tällä tytsyllä tänävuonna :) 
Rauhaisaa joulunodotusta!

Kommentit