Mieti vaan hyviä asioita ja keskity positiivisiin juttuihin. Älä mieti sitä kaikkea tyhmää, sillee on helpompaa. Anna olla. Mieti teijän matkaa. Keskity siihen matkaan. Anna kaiken muun nyt olla vaan. Sulle tulee vaan paha mieli jos rupeet kelaa kaikkee. Puuhaile kauheesti niin et ehdi miettiä tyhmiä juttuja. Keskity matkaan.

Toistelen ylläolevia lauseita nyt jatkuvasti itselleni. Keskity positiivisiin ja kivoihin juttuihin, pidä ittes kiireisenä. Älä mieti mitään tyhmiä juttuja.

Aattelin, et nyt on korkea aika paljastaa mihin mun perfect bikinibody operaatio on koko ajan tähdännyt. Tähän matkaan. Siihen on enää kakskymmentä (20) päivää ! Ihan käsittämätöntä. Ihan äsken siihen oli 100 päivää ja se tuntui todella kaukaiselta. Nyt multa loppuu aika kesken. Mun tavoitteita ei olla vielä saavutettu (eikä varmaan koskaan tulla saavuttamaan, itselleen pitää olla realistinen kuitenkin). Oon välillä menettämässä uskoni itteeni, ja tiiän ettei tässä kahdessakymmenessä päivässä saada enää merkittävää muutosta aikaan.
Kaikki tyhmä juttu sattuu vaan tulemaan aina samaan aikaan, mutta oon päättänyt keskittyä vaan tohon matkaan. Odotan tosi paljon sitä, että pääsen täältä vaan pois kahdeksi viikoksi - kauas kaikesta ja kaikista!
Enää kaksikymmentä päivää.

Pitää kuitenkin varoa olla olematta hehkuttamatta (olipa vaikeasti sanottu) tätä reissua liikaa. Tää on aika kadehdittava nimittäin - ainakin olisin itse aika kateellinen kaikille, joilla ois tälläinen mahdollisuus.

Lähdetään kaverin kanssa 28.12 THAIMAASEEN KRABILLE (AO NANGIIN). Kahdeksi viikoksi. Ollaan uusivuosi niin kaukana täältä, ettei paremmasta väliä. Oon tässä tälläviikolla innostunut matkasta, alkanut vähän jännittää ja suunnittelemaan ja hehkuttamaan kaverille sitä kuinka ne päivät nyt vaan vähenee! Kohta ollaan kaukana täältä.

krabi

.. Lähdetään kauas pois, sinne missä on lämmin ja niin paljon elävämmin, loistaa tähdet ja kuu.Ei se voi olla väärin, lähtee maailman ääriin. Haluan sun kanssasi poistuu ..

Ollaan omalla työllämme ja uurastuksella, hiellä ja kyyneleillä, pitkillä päivillä ja nollalla sosiaalisella elämällä (ainakin mun osalla) maksettu itsellemme tää reissu. Kukaan ei ole sponsoroinut tätä matkaa meille pennilläkään. Ja tuntuu hyvältä. Samalla tavalla kuin Irlannin reissu. Tää on meidän matka. Jokaista sekunttia myöten itse maksettu ja - todellakin - ansaittu! Ollaan molemmat niin loman ja levon tarpeessa! Ah. Ollaan kuitenkin pidättäydytty parhaamme mukaan puhumasta tästä reissusta. (Yritetää olla ärsyttämättä ihmisiä. Tää postaus on nyt tälläinen avautuminen - näin kahdenkymmene jäljellä olevan päivän ja "enää kuusitoista päivää jouluaattoon" kunniaksi!)

No, mitä muuta meikäläinen on puuhaillut? Muuta kuin ollut töissä (ja yrittänyt edetä perfect bikini body operaation suhteen) Olin eilen juhlimassa kaverini synttäreitä. Huomenna on firman pikkujoulut! Wohoo! Ensiviikon perjantaina (perjantai 13!) on serkusten baari-ilta ja lauantaina toisen kaverini synttärit. Sitten biletän seuraavan kerran vasta Krabin auringon alla.

Tää oli kunnianosoitus mulle itselleni. Oon ansainnut ton matkan, loman ja lämmön ja auringon ja ruokaa ja hemmotella itseäni. Rentoutua. Kaukana täältä.

.. Tuo mulle lämpöö, vie mut aurinkoon ..

Noi pari biisiä on ollut tällähetkellä mun kuuntelulistalla aika usein. Sen lisäksi olen kuunnellut armotonta bilepopitusta ja fiilistellyt huomisia pikkujouluja! Meitä on taas niiiin huippu porukka lähemässä radalle ja pitämään hauskaa! Tanssimaan aamuun asti! (ja seuraavana aamuna töihin).

Tällaistä tällä kertaa. Ehkä jotain oikeasti joulusta sitten seuraavaan postaukseen?

Kommentit

  1. Pakko sanoo et ku oon aiemmminki vilkassu sun kuvia täältä blogin kautta nii huomaa jo kasvoista eron "entiseen" :) täytyy vaa hattua nostaa, upee muutos :) terkuin random ex tilulainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitoskiitoskiitos! Itse sitä eroa ei vain niin selkeästi huomaa kun "joutuu" katsella omaa pärstää peilistä päivittäin. Sukulaiset ja kaverit muistuttaa aina kehityksestä. En huomaa muutosta parin kuukauden takaiseen, mutta tässä yhtenä päivänä kattelin kuvia vuoden takaa, niin (onneksi... Täytyy itsellekin myöntää) muutosta on havaittavissa. Kiitos ihanasta kommentista :-)

      Poista

Lähetä kommentti