Veetin Adventtikalenteri 2015: Luukku 10 - Viikon Teema: Joululahjat

joulukalenteri banneri

Hei tyypit! Lähetin vähän aikaa sitten joulupukille mun lahjatoiveet, mut mami käski kertoo ne myös teille, sillä ette muka osaa lukee ajatuksia. No mut täs nää nyt ois! 

veetin joululahjalista

1. Mirrikalenteri vuodelle 2016. Siis toi kuva hämää ihan sikana, sillä mä toivoin sellast tyttökisukalenterii. Pitäähä sitä jätkäl vähä silmäniloa olla, kyl te tiiätte hei!
2. Kitty Boinks. Mami kerto näist jutuist mulle yks päivä (oli nähny tämmösii jossai paikas minkä nimi oli faunatar) ja olin iha heti sillee PAKKO SAADA! Mut mami käski koodailee joulupukille...
3. Raapimalauta. Siis toi mun joku rändöm puu, mitä mun pitäs raapii, on niiiiiiiiin OUT jo. Mut koska ei mukamas saa raapii mattoi tai sohvaa (siis lol, kenel on tommosii sääntöi??) nii haluisin sit tommosen tosi mageen raapimislaudan. Ja sit viel kaikil herkuil ja lisäominaisuuksil!
4. Herkkuja. Mami sano et jouluna saa syödä ihan sikana, eikä herkkui voi olla koskaan liikaa. Mun täytyy hyödyntää tää mahis, sillä mua siis niin pidetää jollai dietil: saan vaa iha tosi harvoin, varmaa vaa kerran päiväs, maistaa jotain kivaa ja erikoist ruokaa. Mami on uhkaillu et sit ku kasvan isoks nii en saa enää raksuikaa syyä nii paljo ku haluun. Aattelin olla kasvamatta isoks...
5. (Kissanminttu tuoksuisia) Leluja. Ahhhhhhh... kissanminttu..... Ahhhhh..... LELU!

Bonus. Koska oon niin kuul kolli nii tarviin kunnon deejiikamat! Misut tykkää!

t. Veeti

toimituksen huomio: veeti on saanut jo raapimalaudan ennakolahjana välttääksemme suuremmat tuhot eteisen matoissa.

Kommentit