Veetin Adventtikalenteri 2015: Luukku 1

joulukalenteri banneri

Tervetuloa, jälleen kerran, odottamaan joulua yhdessä Lots of Brändömin kanssa. Teidän joulun ajan viihteestä sekä joulukalenterin ylläpidosta vastaa tänä joulukuussa Veeti. 

Seuraava teksti kirjoitettu Veetin toimesta, toimitus ei vastaa kirjoituksessa esiintyvistä virheistä eikä tarinan todenperäisyydestä.

Heippa. Täällä nyt tassut syyhyten skriivailee teidän kaikkien ihailema kolli (hiljaa mami! onks pakko kertoo kaikille siit mitä siel eläinlääkärillä tapahtu!?) eli meitsi, meiksi, meikäpoika, Veeti. Maailman cuulein katti. Siis musta on aika jees päästä kerrankin kirjottelee teille, kun ei toi yks taulapää osaa koskaan kertoo niit oikeesti makeit juttui ja se vaa kertoo aina mitä kaikkee noloo mulle on tapahtunu! Siis lol. Ja se ain väittää et mä oon mukamas jollaintapaa vekkuli ja keksin kaikkee tuhmaa, vaik oikeesti oon tosi lunkki tyyppi enkä ikinä tee mitää ilkeet. Mut oon kyl aika kova jätkä et kenenkää on iha turha tulla mulle ryppyilee, et turpiin tulis (mami nyt hiljaa, oikeesti kaikki sais turpiin multa!) Me ollaa mun frendin Olskun ja Leevin kaa ain tapehtu ja ollaanki koko maailman siisteimmät katit.

Eiku mist mun piti kertoo teille...

Niijoo tää on niinku mun joulukalenteri. En iha tiiä mitä se meinaa, mut ainaki tol ihmisel on ollu jotai iha idioottimaisii ideoit tähä. En mä oikeesti tajuu mikä sen pääs liikkuu ja kuinka noit tommosii samanlaisii hölmöi saa iha vapaan liikkuu tuol kadul ja mitä me kissat joudutaan kestääkää... Mut aattelin et teit kyl saletisti kiinnostais teitää esimerkiks oikeaoopinen sohvanraapimis- sekä venhokiipeilytekniikka.

No mut ei täs midist.. Tervetuloo nyt sit seuraa mun joulukalenterii.

Mun kymmenensien päikkäreiden aika tulee iha just ja on pakko käydä vähä syömäs ennen sitä (mun elämä on oikeesti nii rankkaa #teiniangst), nii mä meen nyt. Nii pitäkää häntä korkeel ja koodaillaa taas!

ps. mami höpis aamul sen jälkee ku se oli (viimein) heränny jostai joulusiivouksest ja sit se ruper riehuu jonku kissantappajalaitteen kans, mistä kuuluu hirvee ääni...

joulu1



Kissamaiseen tyyliin Joulukalenterin luukkuja aukeaa aina silloin kun Veeti muistaa/jaksaa/viitsii päivittää niitä, joten toimitus ei suosittele hengityksen pidättämistä postauksia odotellessa... Mutta Jouluunhan kuuluu se, ettei ole kiire mihinkään, ollaan vaan ja hengataan...?


Kiitos ja anteeksi.
Ps. tiukkapipot ja nipottajat, älkää vaivautuko. Tai löysätkää nyt sitä nutturaa ainakin.



2015-11-15_08-37-08
Kuvassa Veeti sanelee ihmispalvelijalleen kirjoitettavaa tekstiä (yllä oleva) ja varmistaa sen, että palvelija todellakin kirjoittaa sanellun mukaisesti. Ps. Veetin mainitsema kissantappolaite on siis imuri. Ja tosissaan tein tänään joulusiivouksen kun puunasin koko kämpän. Ehkä sitä pitää imuroida vielä jossain vaiheessa ennen joulua, mutta nyt se pakollinen puunaus on ohi...

Kommentit