Hei märät kissat ja koirat, mennään sisälle!

Olin tuossa äsken näillä mun "photoshooteilla". Ulkona oli aikas kurja ilma. Oli satanut, oli märkää, katista ja koirasta tuli alta aikayksikön aika märkiä ja aina välillä taivaalta tipahti muutama pisara. Mutta meikäläinen ei oikein ikinä ole ollut sitä tyyppiä, joka kovinkaan paljon välittäisi kuvattaviensa puhtaudesta. Eikä Iitasta saa puhtaan ja siistin näköistä tuolla karvalla tekemälläkään :D Onneksi kissat on siistejä eläimiä.

Kuvailujen hyvä fiilis lössähti heti sisälle tultua, kun kissa päätti käyttäytyä oikein tuhmasti ja käydä vähän kurmuttamassa koirarukkaa. Katille piti ihan useamman kerran muistuttaa, ettei sitä omaa patoutunutta vihaa ja pettymystä (katti ei pitänyt siitä, että toin sen takaisin sisälle) saa purkaa koiraan.

Jotta postaus ei olisi ihan niin tylsä kuin kuvat, päätin valjastaa iitan kommentoimaan ja antamaan oma asiantunteva vivahteensa näihin kuviin. Ja koska nuo molemmat eläimet ovat niin pirun mustasukkaisia, on kai oliverillekin joskus annettava puollustus(ja hyökkäys)puheenvuoro. Iitan kommentit on kirjoitettu näin ja oliverin taas näin.

tyhmä katti löysi muka jotain tosi meielnkiintoista noista puskista. 

Ja tässä teille vielä aivan ihana biisi owl cityltä: gold

Mä en ymmärrä miks juliasta on mielenkiintoista kuvata jotain noin vastenmielisesti poseeraavaa otusta, kuvaisi aina mua
noin sanoo koira, jota ei itseasiassa ikinä kun sitä kuvataan kiinnosta olla kuvattavana, mä olen kuullut kuinka julia kiroaa kun sä et reagoi mihinkään käskyihin katsoa kameraan läläläläläläää
fkjnegk pyh

mä olen aika komea
hiljaaa, tää kommenttioikeus oli pääasiassa mulla. MAMIIII!



Enks mä ookkin söpö ja kuvauksellinen. Joo olen :o)



Koska julia leikki mun kanssa, niin toi katti tuli heti katsomaan, että mitä me tehään!

SYÖKSY!
Ai onks toi muka syöksy? Näkisit kun mä......
Mulla oli niin hauskaa ja kissa oli ihan kateellinen kun se joutu olemaan kiinni hihnassa eikä päässy liikkumaan vapaana. Eiks niin, eiks niin, eiks niin!?!?!?
En pidä arvolleni sopivana vastata tuollaisiin kysymyksiin. 


Eiks mulla ookkin hieno tennispallo!?
No itse asiassa ei, se meikäläisen kettulelu on paljon hienompi
Kaiken lisäksi se ei ole teikäläisen kettulelu,vaan meikäläisen kettulelu, jonka mä olen joutunut antamaan sun käyttöösi!
Höpö höpö, siinä on mun haju ja naru - tottakai se on meikäläisen kettulelu


Aika rennon ja mukavan näköinen asento (hah, ei todellakaan!)
Ja tässä tulee muutama tyhmä kissaposeeraus, en ymmärrä miksi julia laittoi näitä kuvia tänne. Ei tämä ole mikään kissablogi. Tämän blogin pitäisi kertoa minusta (iita ei ole ikinä kuullut puhuttavan valokuvauspainoitteisesta lifestyle blogista, eikä varmaankaan ymmärtäisi edes mitä se tarkoittaa)




Siellä se kissa istui....

... ja koska mun leikki oli niin kivaa nii se tuli heti kateellisena mukaan...

"Miks toi katti on täällä taas? Tossa se tulee. Ällöä."

"Mä en ainakaan leiki sen kanssa, mamii käske sen mennä pois!"
(Iita ei ole koskaan ollut kovinkaan tahdikas)

No hyi. Näyttää ihan kun mulla ois kymmenen kaskoisleukaa eikä kaulaa ollenkaan. Poista tää kuva heti
(heh, en ikinä!)
hyvä, pidä tää netissä niin kaikki näkee! häähäähhä



Lällällää kissa
Eikö äiti ikinä kertonut, että kielen näyttämien on rumaa! Siihen sopisi niin hyvin pari kynnenjälkeä

Mä olen niin taitava, että hyökkään suoraa maasta viholliseni (pallon) kimmppun!
Hei daa, sitä me kissat tehdään joka päivä!


Tätä julia kutsuu mun "juokse kameraa kohti mahdollisimman hölmön näköisenä"-ilmeeksi. Mä en oikein ymmärrä mitä se tarkoittaa :o

(lennokas iita)

Miks musta on otettu tälläinen ravistelukuva!?
hihii, ihan oikein, näytät niin hölmöltä. Ja huomaatteko kuka komistus siellä takana on ;)

En yritä päästä karkaamaan... koskaan... mutta miksi hihna pitää aina sitoa johonkin!?


Hyi, kissankarvoja kielessä!

Kommentit

Lähetä kommentti