Soutaa, Huopaa...

Nyt ei puhuta siis elokuun hittibiisitä, vaan käytiin ihan oikeasti soutelemassa.. ja ottamassa vähän kuvia :)

Halusin myös itselleni uuden profiilikuvan, mikä on sekin nyt hoidossa. Jollei huomenna ole ihan huippusää, niin että mennään kuvailemaan vähän lisää, mutta huomiseksi on kyllä luvattu sateita (höh). Ja kyllä, se syksy on todellakin tulossa. Esimerkkinä voidaan vaikkapa sanoa, että meikäläinen täyttää vuosia parin viikon päästä... Ja sitten on Nickelbackin keikka! Jeij, näistä hyvistä näkymistä huolimatta elämää varjostaa epätietoisuus: duunipaikka sekä opiskelu. Mutta kukaan ei jaksa lukea mitään nyyhkyahdistuspostauksia (joka on varmasti ihan oikea sana!) niin lopetan tähän. Piste.







Salaman käyttö ja käytössä ollet asetukset saa myös meikäläisen silmät näyttämään ihan ihmellisen sinisiltä. Mutta sitähän mä olen aina puhunut: niiden väri vaihtelee sinisenharmaanvihreän välillä. Mutta nyt ne päättivät olla siniset :D

lillebroo

Täs mä soudan aika ilosen näköisenä :D






Iita keskittyi joutsenien katseluun :)








Sellainen vaokuvausreissu tänään. Meikäläinen ihan järkyttyi, että olen viimeksi blogiin kirjoittanut maanantaina. Herranen aika miten pitkän aikaa sitten. Mulla ei vaan yksinkertaisesti ole ollut kuvia, mitä lisätä, sillä en ole jaksanut ottaa kuvia, ja olen ainoastaan haaveillut siitä millaisia kuvia haluaisin ottaa, mutten ole saanut aikaiseksi niiden ottamista. Ja itse asiassa se yksi visio olisi ollut kuva minusta paikassa x, mutta mulla ei ollut ketään kuka sen kuvan olisi ottanut (äh, olipa epäselvää ja sekavaa :D) Eli sanotaan nyt vain, että mulla ei ole ollut kuvia lisättäväksi, minkä takia kirjoittelu on jäänyt :D

Kommentit