OLSQ

Joo-o. Mitä mä sillon yhtenä päivänä puhuin siitä oliver photoshootista? No, se vähänniinkuin epäonnistui. Torstaina satoi vettä kuin saavista kaataen, ja illemmalla, kun sade loppui, lähettiin käymään taiteissa. Olin aika pettynyt siitä, mitä siellä oikein oli ohjelmassa, ainkaan me ei satuttu mihinkään kivaan häppeninkiin, paitsi se dominopalikat oli tosi kiva. Ja lisäksi satuttiin juuri istumaan espan puistossa, kun siihen tuli ihan sika hyvä  taikuri tekemään temppuja :) Ja tänään mulla oli aamusta duunia, ja sitten vähän myöhemmin, kun ajattelin ottaa siitä katista kuvia kamera sanoi "akku loppu". Mutta mitä mä nyt sain kolme kuvaa otettua tosta katista. Ehkä mä otan huomenna noita kuvia lisää.. Ehkä, ehkä en.





Ahahha, mikä haukotus. Etenkin tuo nenä on niin hauskan näköinen!

Joo, toivotaan, että saisin jossain vaiheessa jotain järkeviäkin kuvia otettua (epäilen!)

Kommentit