Ikuisuusprojekti vol II


Tänään ollaan etsitty jonkinlaista inspiraatiota. Ikuisuusprojekti nimittäin jatkuu. (muistatte varmaan ensimmäisen ikuisuusprojektin ensimmäisen osan)

Juu, tuo ylin seeprakuva oli vaan aivan ihana, mun on pakko tehdä siitä jonkinlainen työ joskus :)
Tänään etsin siis inspiraatiota google kuvahausta, ja lopulta päädyin väsäsemään vihreän kengurun. En tiedä miksi vihreän ja miksi kengurun, mutta kuitenkin, tälläinen siitä tuli:

Vihreä Unikupla: Kenguru


Sinne saunaan mä olen jo aikasemmin tehnyt sen huuhakajan, mutta nyt vasta sain sen kuvan otettua ja päätin nyt laittaa sen tämän kenguru kuvan kanssa. Vähän tökerö tuostakin tuli, kaiken lisäksi mulla oli a) musta väri loppu b) tummanruskea väri loppu c) muunkiväriset ruskeat loppu... Noh, siinä sitten väsäät tummanruskeaa pöllöä... Muutenkin meni silmät sun muu hiukkasen vinkuraan! :D

Sauna-Pöllö
Tänään käytiin mummin kanssa myös keräämässä yhteensä sellaset 4 l mustikkaa.
Kävin uimassa, vaikka vesi oli ihan törkeän kylmää, sillä metsässä oli hyttysiä pilvin pimein ja ne kaikki hyökkäsivät meikäläisen kimppuun! Hyttysten hyökkäyksen takia meikäläisellä oli jotenkin niin syöty olo, että oli pakko mennä "siistiytymään" veteen, joka muka huuhtoi inhottavan olon pois :)

Huomenna mulla on lisättäväksi muutama kukkas- ja marjakuva, mutta niitä oli aika paljon, joten en halunnut lisätä niitä tähän postaukseen, vaan aion kirjoitaa teikäläisille huomenna sitten (jälleen kerran) kuvapainoitteisemman postauksen.


Mutta nyt meikäläinen menee pesulle. Ps. olin muuten eilen vain rändömillä nukahtanut kesken musiikin kuuntelun. En tiedä kuinka kauan olin oikein nukkunut (ja missä vaiheessa olin edes nukahtanut?), mutta kun alkoi hiukan räväkämpi ja äänekkäämpi kappale, niin oikein hätkähdin hereille :)
ÖITÄ!

Kommentit

  1. "Kävin uimassa, vaikka vesi oli ihan törkeän kylmää, sillä metsässä oli hyttysiä pilvin pimein ja ne kaikki hyökkäsivät meikäläisen kimppuun!"

    Vesi oli kylmää koska metsässä oli hyttysiä? Mitäs..:D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti