Miljoona samanlaista kukkakuvaa

Tässä näitä eilisiä kukkakuvia, jotka ei ollenkaan sopineet siihen eiliseen ikuisuusprojekti-postaukseen. Heh.
Myöntääkseni niin on tässä iitastakin muutama kuva :-D

Okei, en nyt jaksa yhtään turista enempää, ennenkun sitten kun kirjotan tämän postauksen "lopputervehdyksen". Olen huomannut, että mun tyyli kirjoittaa postaus on noin tämä: Muutaman kappaleen verran aloitustekstejä, joissa turisen ties mitä ja sitten iso läjä kuvia, muutama vaivainen kuvateksti ja selitys kuvista, ja lopuksi sitten yhden-kahden kappaleen verran loppupälätystä. Sitten mulla on vielä sellainen tapa, että sanon "eipä tässä enää muuta" ja selitän vielä senkinjälkeen lisää.. Okei, mutta nyt niihin kuviin:



 Iipu häikäistyi salamavaloista :)





















Pieni valkoinen ötökkä :)






Aivan ihana ihana sinisen värinen pävänkakkara :)

Iipu on Zen <3
Joo-o, meikäläisellä olisi ollu vielä lisääkin kukkakuvia (joita mä otin sitten tänään), mutta ne mä sitten aion laitttaa teille tänne vähän myöhemmin. Tuolta saa nimittäin aivan ihania vesitippakuvia. Mulla oli äsken mielessä joku tosi hieno asia mistä mun piti kirjoittaa, mutta mä unohdin sen ihan kokonaan :D Ylläripylläri, heippahei. Tässä tämä kukkakuvapostaus tuli, oli ja meni :)
[Toivottavasti ette aivan totaalisesti kyllästy näihin macroilikuviin]

Kommentit