Numbers (Uusinta)

Nyt kun olen kerran innostunut uusimaan vanhoja postauksiani....
Olen kerran aikaisemmin tehnyt tällaisen numerohaastepostauksen, jonka ajattelin nyt uusia ja katsoa, kuinka vastaukseni ovat muuttuneet tähän hetkeen. (Viimekertaiset vastaukset kirjoitettu kommenttiin tämänkertaisen listan perään.)

Lest see how I have changed during the years.
Hauska juttuhan on, että alkuperäinen postaus on kirjoitettu 15.6.2012, eli tasan neljä vuotta sitten.

DSC_0023 DSC_0026

KYMMENEN ASIAA JOITA VIHAAT ENITEN
1. Negatiiviset ihmiset ja henkilöt jotka valittavat koko ajan ja kaikesta
2. Ärsyttävät äänet - esim. naapurin sellonsoitto, kuorsaaminen, mässytys, ininä jne.
3. Ihmiset, jotka kohtelevat muita ihmisiä ja eläimiä huonosti sekä käytävät muita hyväkseen
4. Myöhästyminen ja (aina) myöhästyvät ihmiset
5. Jonottaminen, odottaminen ja hitaat ihmiset edessäni (sekä kävellen, juosten, pyöräillen, kaupassa, autonratissa jne.)
6. Kiittämättömyys
7. Tekopyhyys, selkään puukottaminen, valehtelu sekä asioiden kertomatta jättäminen
8. Kiusaaminen ja rasismi
9. Se, että ruuan on pakko maksaa
10. Toimimattomat tekniset laitteet

(Viimekerralla vastasin jotakuinkin näin: kuorsaaminen, mässytys, jalkojen heilutus, itsekkyys, negatiivisuus, ällöttävät ötökät, hitaat ja lagaavat tietokoneet, nälkä, liiallinen sade, aikaiset herätykset. Kaikki pitää edelleen paikkansa. Nyt vain ilmaisin ne monipuolisemmin ja monimuotoisemmin. Ja noh, ehkä vähän hienommin. Ja vihaan ilmeisesti ihmiskuntaa. Ja tuo jalan vispaaminen pitäisi lisätä tuohon nykyiseen listaan kyllä.)

BONUS 11. Jalan vispaaminen

ps. kurkkaa #ihmisviha postaus

DSC_0032 DSC_0041

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI
1. Ensimmäisenä mieleeni nousee se, että puhun paljon. Ja selitän tarinat aina erittäin pitkästi ja monimutkaisesti. Tarinaan liittyy aina itse stoori ja yleensä myös back up stoori. En tiedä tajuaako sitä puheen määrää ennenkuin sen (minut) oikeasti kohtaa.
2. Olen auttamaton adhd. En osaa vain rauhassa chillata tekemättä mitään.
3. Vihaan odottamista.
4. Olen täysi sekopää ja muutenkin tosi outo. (and i like it)
5. Sanon ja teen noloja asioita, jotka moni varmaan jättäisi sanomatta ja tekemättä.
6. Rakastan syömistä
7. Tunnen itseni todella hyvin ja olen itsevarma...
8. ... mutta olen kuitenkin todella epävarma omasta ulkonäöstäni (enkä tietystikään tyytyväinen omaan kroppaani, kuka nyt olisi) ja olen välillä todella itsekriittinen itseäni kohtaan.
9. Olen auttamaton optimisti ja haluan aina uskoa ihmisistä ensimmäisenä hyvää, mutta ying-yang toinen puoleni on taas peittoamaton pessimisti, joka yrittää suojella muutoin niin naivia ja sinisilmäistä puoltani.

(Viime kerralla olin skriivannut näin: äkkipikaisuus ja laiskuus, itsepäisys ja terve itsekkyys, lempeys, kamala nauru, puheliaisuus ja äänekkyys, pieni ja pyöreä, nautiskelija, kesäihminen, kiltti, ystävällinen ja tulen toimeen lähestulkoon kaikkien kanssa. Vitsi olen ollut jo neljä vuotta sitten ihan samanlainen kuin nykyisin. Musta on niin hauska lukea noita vanhoja postauksia uusiksi ja oikeasti huomata kuinka fiksuja juttuja minulla on joskus ollut, kuinka vähän (tai jossain tapauksissa taas paljon) olen vuosien aikana muuttunut)

ps. kurkkaa luonneaakkoset, and that's who i am postaukset


DSC_0475 DSC_0567

KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT/SYDÄMESI
1. Ruoki minut (#protips kolmen tunnin välein)
2. Ole itsevarma ja omaa voimakas kädenpuristus...
3. ... mutta ole myös kohtelias ja muut (myös minut) huomioiva herrasmies...
4. Eläinrakkaus on suuri plussa
5. Samoin mieltymys terveellisiin elämäntapoihin, urheiluun. Eli itsestä huolehtimisen on oltava kunnossa (ja tietysti pitää syödä paljon!)
6. Booty rakkaus
7. Kaunokielisyydestä ja runosuonesta ei ole mitään haittaa. Eikä mistään söpöilystä ja romanttisista jutuista miinustakaan tule. (vaikken nyt mistään super romanttisesta välitäkään. Romanttisena pidän suunnilleen lausetta "muija mä niin vien sut syömään pizzaa asap")
8. Omaa huono huumorintaju ja pidä minua hauskana ja kauniina

(Olen helppo. Kunhan mut syöttää hyvin. Viime kerralla rustasin tällaista: huumorintaju ja se, että se natsaa meikäläisen omaan, lempeys ja ymmärtäväisyys, romantiikka, kädenpuristus, ulkonäkö, luotettavuus ja ystävällisyys, toisten ihmisten huomioiminen, puheliaisuus. Ulkonäkö on vaihtunut enemmänkin kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja itsestä huolehtimiseen ja romantiikka ruokaan <3)

ps. kurkkaa arvostan postaus


DSC_0568 DSC_0569

SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ
1. Että saisin äkkiä paljon rahaa ja saisin ostettua kaiken mitä haluan ja vähän enemmänkin (kts. alla oleva linkki)
2. Ja oikeasti, että saisin edes vuokran jollaintapaa maksettua. Ja ostettua sen lisäksi vähän ruokaa kaappiin.
3. Nähdä Robin livenä
4. Ulkomaanmatka
5. Että yksi tosi tosi tosi kiva juttu onnistuisi ja olisi mun elämän himmeä success <3
6. Valmistuminen, sitten joskus, kun sen aika koittaa. Sekä oman alan duuniin pääseminen.
7. Että tulisi hyvä kesä, ruskettuisin kunnolla, olisi kauniit säät ja olisi todella kivaa <3

(Viime kerralla olin toivonut jotakuinkin seuraavia asioita: duunivuoroja, kissa, kivaa juhannusta, rusketus, juotavaa, rakkautta ja romantiikkaa sekä blogimenestystä. Ensimmäisenä pakko mainita, että duunivuoroja en todellakaan toivo juuri nyt (duunin ja vuorojen suhteen kaikki on hyvin ja odotan juhannuksesta alkavaa loma prt 1:stäni)... Saatika blogimenestystä - olen hyväksynyt sen, että tätä blogia ei ole luotu tuhansien silmien luettavaksi. Kissakin on hommattu, mutta kyllähän sitä hirmuisesti haluaisi toisen. Sekä koiran. Mutta ne sitten, kun tästä asunnosta joskus valmistumisen jälkeen muuttaa...)

ps. kurkkaa for me - materialismionnellisuus postaus

DSC_0337 DSC_0356

KUUSI ASIAA, MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ HERÄTTYÄSI
1. Jos minulla on herätys niin torkutan
2. Katson saapuneet viestit ja muut puhelimeen tulleet ilmoitukset
3. Juon vettä
4. Ruokin kissan
5. Syön
6. Lagaan, lagaan, lagaan, teen muut aamuhommat ja meinaan eniveis myöhästyä, siivoan kissan vessan

(Viimeksi: Aamupala, hampaiden harjaus, järkytyn naamasta, laitan hiukset ja meikkaan, katselen telkkaria, ilmeilen peilikuvalle. Olen ilmeisesti joskus katsonut aktiivisemmin telkkaria. Nykyisin meinaan myöhästyä unohtuessani koneelle (blogi, sähköposti, spotify, facebook) tai instagramin takia. Ilmeisesti olen myös vuona 2012 antanut enemmän arvoa itseni laittamiselle sekä aamutoimilleni. Nykyisin ykkösprioriteetti on syödä, sitten tulee tukanlaitto, vaatteet ja viimeisenä meikkaaminen. Muutoinkin näytän pukeutumiseni perusteella pääasiassa kodittomalta alkoholistilta, joten täytyyhän mun nyt meikin meikittömyyden suhteen pitää samaa linjaa. Eniveis: se ei ole vuosien saatossa muuttnut, että vaikka kuinka varaisin aikaa aamulla, meinaan kuitenkin aina myöhästyä ja tulee kiire...)

DSC_0406 DSC_0421

VIISI IHMISTÄ, JOTKA TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI
1. Essi ja muu meidän lukioposse
2. Linda ja Iina
3. Toimintatytsyt
4. Veli
5. Työkaverit

(Koska mitä ilmeisimmin osaan listata vain viisi henkilöä. Oikeasti olen todella avoin ja kertoilen huoliani ja murheitani aikalailla avoimesti kaikille läheisilleni - sillä jaettu ilo paisuu ja jaettu suru vähenee #faktoja. Viime kerralla olin vastannut jotakuinkin näin: linda, essi, iina, perhe, muut kaverit)

ps. kurkkaa friends, family, best friends are hard to find because the very best is already mine postaukset

DSC_0473 DSC_0453

NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN
1. Ruoka
2. Whatsapp
3. Instagram
4. Tietokone

(Viimeksi olin vastannut näinkin syvällisesti: tietokone ja tv, syöminen, seura, eläimet ja ratsastus ja iita. Noh, totta kyllä - Veeti pitäisi lisätä listalle. Ja okei, olen kyllä riippuvainen välillä seurasta, mutta pääasiassa tekemisestä. Tylsistyn herkästi ilman puuhaa. Ja tylsistyneenä (ja nälkäisenä) olen kiukkuinen. Tälläkertaa mietin ilmeisesti materiaa, joista olen riippuvainen. Mutta on sekin okei. Muutoin lista olisi ehkä seuraavanlainen 1. ruoka 2. eläimet ja kaverit 3. harrastukset 4. puhelin ja tietokone)

DSC_0014 DSC_0175

KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU
1. Sulla on kauniit silmät
2. Sulla on hyvä perse
3. Mennään syömään

ainiin pakko lisätä vielä, että "en oo koskaan tavannut ketään toista samanlaista kuin sä". TBH Se oli ehkä kauneinta heti tuon ruokajutun jälkeen...

(Viime kerralla lista oli tämä: ei oikein mitään konkreettista. Jotain mutinaa siihen suuntaan, kuin että "olet ihana" ja "olet kaunis". Äh, mä olen oikeasti tosi huono tämmöisissä jutuissa. Jokainen mulle sanottu lause on kiinni hetkessä. Joten sellainenkin yksinkertainen lause, kuin että "haluatko rahkaa" voi olla sillähetkellä kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu. Olen myös todella huono ottamaan kehuja vastaan (ja myös itse huono kehumaan ketään). Etenkin jos joku sanoo minua kauniiksi tai nätiksi. Persekehuja ja silmäkehuja osaan ottaa paremmin vastaan...)

DSC_1054 DSC_1052

KAKSI ASIAA, MITÄ PELKÄÄT ENITEN
1. Että mun pitäisi joskus olla työelämään valmis toimintaterapeutti ja osata jotakin
2. Että ruoka loppuu kaapista

(Viimeksi olen pelännyt korkeita paikkoja ja kauhuelokuvia. Nämä molemmat pitävät edellen paikkansa. En edellenkään viihty kauhuelokuvien äärellä taikka epävakailla, korkeilla alustoilla)

101_0139 101_0172

YKSI TUNNUSTUS
Tunnustan, että söin yhtenä päivänä yksinäni varmaankin kymmenen metrilakua.
Tunnustan myös sen, että leikkasin tukkani tänään. Ja huomenna päivitän teille aiheesta varmaankin ihan oman postauksen :)
Tunnustan myös sen, että kuuntelen aivan liikaa Robinia kotona.

(Viimeksi olen ollut rehellinen seuraavasta asiasta: "Iita on kaivanut valtavan kuopan äitin kukkapuskan alle, eikä meikäläisellä ole sydäntä kieltää sitä kaivamasta, koska makuupaikka näyttää niin mukavalta. Kaiken lisäksi huijasin ihan vähän vain tänään veljeni kanssa pelaamassamme krokettipelissä (siirsin palloa ihan vähän vain) :D Huijaan erittäin usein krokettipelissä, sillä olen melkein aina häviämässä!" Ja pakko mainita vielä erikseen, että huijaan kroketissa vain kun olen häviämässä tai viimeisenä. Muutoin pelaan rehtiä peliä.)

Lisäksi tunnustan, että olen huono luettelemaan esimerkiksi vain kolme asiaa. Näitä tunnustuksiakin tuli yhden sijasta kolme. Hups.

Kommentit