Friends

Joku voisi kutsua minua huonoksi ystäväksi.


Olen niitä ihmisiä, joista ei saata kuulua mitään yli kuukauteen.

Olen niitä ihmisiä, jotka eivät melkein koskaan tekstaa ensin. Tai soita. Jollei ole asiaa.

Olen niitä ihmisiä, jota unohtavat vastata viesteihin.

Olen niitä ihmisiä joille sanotaan, että sulla "ei ole koskaan aikaa" (ainakaan samaan aikaan kuin toisella) ja että "sun pitäs tsemppaa" (thanx)
00.1 a1

There are some people in life
that make you laugh a little louder,
smile a little bigger and
live just a little bit better

Olen kuitenkin niitä ihmisiä, joka ei kerro toisen salaisuuksia koskaan kenellekään.

Olen niitä ihmisiä, jotka eivät tuomitse (ainakaan järin pahasti, paitsi silloin, kun olen itse ollut oikeassa... jk, no ei vaineskaan... heh) ja yrittävät ymmärtää.

Olen niitä ihmisiä, joiden mielestä järin moni asia ei ole noloa.

Olen niitä ihmisiä, jotka kyllä yrittää, vaikkei siltä saata päällepäin näyttää.

Olen niitä ihmisiä, jotka eivät jaksa olla jatkuvasti nenä kiinni puhelimessa.

Olen niitä ihan pirun kiireisiä ihmisiä, jotka käyvät töissä ja koulussa ja yrittävät vielä yhdistää jonkinlaisen sosiaalisenkin elämän, oman terveyden ja hyvinvoinnin, nukkumisen ja syömisen koko pakettiin.

Olen myös niitä ihmisiä, jotka haluavat joskus myös olla ihan yksin.
DSC_0415 DSC_0708

Good friends are like stars.
You don't always see them,
but you know they're always there

Olen niitä ihmisiä, joille ystävien "laatu on tärkeämpää kuin määrä".

Olen niitä ihmisiä, jotka eivät suostu muuttumaan jonkun haluaman muotin mukaisiksi.

Ja olen niitä ihmisiä, jotka ovat onnistuneet löytämään ympärilleen aivan mahtavia ihmisiä ja ystäviä, joista olen ihan mielettömän kiitollinen - vaikken muista sitä sanoa ääneen edes ystävänpäivänä.



Ehkä meistä kukaan ei ole täydellinen ystävä, mutta jokainen meistä on sopiva ystävä - jollekulle.

Olen monen mutkan jälkeen jo aikoja sitten oppinut, että kaikista ihmisistä ei voi pitää. Kaikki eivät koskaan tule pitämään sinusta. Ja kaikkien ei tarvitsekaan pitää sinusta, eikä sinun heistä. Kaikkia on kuitenkin kohdeltava kunnioittavasti ja ystävällisesti.

Olen myös oppinut, että joskus hyvästäkin ystävästä voi tulla täysin vieras. Ja silloin on parempi päästää irti. Niinkin kamalalta kuin se kuulostaa, on joidenkin ihmisten tarkoitus olla elämässämme vain hetki. Tuntuu pahalta "menettää" ennen niin hyvä ystävä, mutta erilleen kasvaminenkin on osa elämää.

We have three types of friends in life:
Friends for a reason
Friends for a season
and Friends for a lifetime


Onneksi on Veeti. Joka ei tiedä paremmasta, niin tyytyy meikäläiseen.

Onni on hyvät ystävät. <3



F-sarja jatkuu. Aiemmin ilmestyneet "Freedom" & "Family". 
Seuraavassa postauksessa pitääkin sitten varmaan selittää että mitä miksi ja miten ja häh ;)

Kommentit