Joulukalenteri 2014 - Luukku 12

joulukalenteribanneri2

Joululahjateemainen viikko jatkuu. Siinä missä toissapäivänä esttelin omat, itselleni hommaamani joululahjat ja eilen esittelyssä oli joko ihan ultimate lemppari lahjaideani (tai sitten vain ihan täysi läppä) on tänään sitten vuorossa (varmaankin ihan oikeutetusti ja luonnollisesti) se minun ihka oikea ja todellinen

JOULULAHJALISTA

blogijoululahjalista

1. Jamie Oliverin aterinsetti. Meillä on töissä muutama Jamie ruokailu veitsi, ja vaikeivat ne ole minusta mitenkään erikoisen näköisiä tai tuntuisia, leikkaavat ne todella hyvin. Siitäsyystä minä tahtoo! (Tämäkin on näitä "sitten kun mä muutan" juttuja...)
2. Magic Mouse. Yllärikö se lie, että tarvitsen huippuihanalle, uudelle koneelleni (jolla muuten juuri kirjoitan tätä postausta) hiiren millä näpyttää. Olisin jo ostopäivänä napannut hiirulaisen mukaani, mutta kyseisestä gigantista oli tuote loppunut, jote iskä sitten lupaili ostaa mousen minulle joululahjaksi.. (tai siis lupasi välittää toiveeni pukille..)
3. Kissa. Yllärikö se lie. Iskä ja äiti vähän puhui, että pukki ei kyllä mulle kissaa tuo... Eikä ole tuonut yli viiteen vuoteen. Onkohan sillä vanhalla ukolla huono kuulo tai jotain, kun ei tajua meikäläisen toiveita. Odotan innolla joskus tapahtuvaa muuttopäivääni, että saan viimein hommattua sen kattimakkosen - ruskean sellaisen.
4. Pauolo Coelho kalenteri 2015. Minun vakkarikalenteri, minne saan tulevan vuoden menot hyvin kirjattua ylös. Kalenterissa on aina ihanan paljon kirjoitus tilaa :)
5. Puoliksi Paha. I want!

6. Singstar SuomiBileet. Kyseisen toiveen unohdin tähän listaan kirjoittaa, mutta kait tämä toive maailman näinkin tavoittaa..

Lisäkis toivon tietysti hyvää mieltä, joulurauhaa, rakkautta ja rahaa. Ihan sama missä järjestyksessä
Ja ruokaa, paljon ruokaa.

Mietitään niitä joulukiloja sitten ensivuonna ;)

Kommentit